Gå til innhold

Noen som har prøvd Sony Ericsson K850i?

olavgb

Anbefalte innlegg

Denne mobilen har jeg hatt lyst på lenge! Og fikk mail fra sonyericsoon.no på tirsdag om at den hadde kommet ut nå:) Men lurer på om det er noen som har prøvd den og kan si noe om hva de mener med den? :)

Mvh Olav B, G ;)

Endret av olavgulb
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Denne mobilen har jeg hatt lyst på lenge! Og fikk mail fra sonyericsoon.no på tirsdag om at den hadde kommet ut nå:) Men lurer på om det er noen som har prøvd den og kan si noe om hva de mener med den? :)

Mvh Olav B, G ;)

Jeg har hatt den en stund nå.

Min tidligere telefon var Nokia N73, som for meg var en solid og behagelig telefon med en smule treg softw.

Første intrykket når jeg holdte telefonen (k850i) i hånden var at de var litt kvasse kanter med kvasse taster, alt er veldig firkantet. Men alt i alt en helt grei telefon, liker kameraet veldig godt!. Det er vell den mobilen som ligner mest på et digital kamera og er i grunnen veldig stilig:)

Lenke til kommentar

Jeg har prøvd den en liten stund, og den virker veldig bra. Tastaturet ver veldig godt å skrive på synes jeg, og kameraet er veldig bra. En annen fin ting er at telefonen støtter microSD-minnekort.

Menyene er typisk SE, mens kameramenyene har fått en fin oppgradering. Mediamenyen er hentet fra PS3/PSP, for dere som er kjent med de.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...