Gå til innhold

5500 innbruddsforsøk siden Mandag. Hva faen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Men en NAT-router bør du jo ikke få noen tilkoplingsforsøk på PC-en din (bare til routeren), hvis du ikke har noen porter åpne da. Du bør sjekke det.

Husk at hvis du først får noe spyware på PC-en din, er den eneste sikre måten å vite at du er "ren" på å reinstallere OSet ditt.

Norton Ghost og alternativer er en OK måte å lage et rent bilde etter en clean install.

Ellers så vil de fleste Linux-distroer håndere tilsvarende veldig bra og være et godt og sikkert alternativ.

Lenke til kommentar
Men en NAT-router bør du jo ikke få noen tilkoplingsforsøk på PC-en din (bare til routeren), hvis du ikke har noen porter åpne da. Du bør sjekke det.

Husk at hvis du først får noe spyware på PC-en din, er den eneste sikre måten å vite at du er "ren" på å reinstallere OSet ditt.

Norton Ghost og alternativer er en OK måte å lage et rent bilde etter en clean install.

Ellers så vil de fleste Linux-distroer håndere tilsvarende veldig bra og være et godt og sikkert alternativ.

PC-en er clean , så jeg lurer på å lage en ny bootdisc asap

Skal legge inn Ubuntu på min laptop hvertfall ^^

I dag blir man tvunget til å bruke Windows, hvertfall for en som elsker å spille nye spill :hrm:

Gleder meg sykt til Windows ikke lenger er påkrevd for slikt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...