Jakoozie Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Vofferud: + Klinger bra + Har en Donaldaktig-feel + Lett å huske - Ikke spesielt morsomt (ikke at alle navn trenger å være det) 8/10. (Til nestemann, mitt brukernavn var opprinnelig en feilstavelse av det engelske ordet for boblebad, og jeg har brukt nicket siden 3. klasse) Endret 23. september 2009 av Jakoozie Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (Til nestemann, mitt brukernavn var opprinnelig en feilstavelse av det engelske ordet for boblebad, og jeg har brukt nicket siden 3. klasse) Det kan nok stemme, men det fenger fortsatt ikke. En overflødig "o" hjelper heller ikke. Falt nok ikke helt i smak hos meg, desverre. 3/10 Lenke til kommentar
norbat Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Petoah: Klinger bra i mine ører og lurer litt på om det er sammensatt av fornavn og etternavn på en eller annen finurlig måte eller om det er noe helt annet. 9/10 Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Norbat er et flott og kort nick. Minner en del om norbit, hvilket ikke er så lite kjent, så ikke helt i toppen. 8/10. Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Petoah: Klinger bra i mine ører og lurer litt på om det er sammensatt av fornavn og etternavn på en eller annen finurlig måte eller om det er noe helt annet.9/10 Det var en bekjent av meg som forsøkte seg på en fransk utgave av fornavnet mitt; Petter. Voilá: Petoah. cuadRo: Jeg hater når store bokstaver blir slengt inn i kallenavn. Jeg mener grammatikkens regler gjelder selv i kallenavn. 1/10 *Haha! Jeg ser du endret det før jeg rakk å poste dette! Endret 23. september 2009 av Petoah Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Petoah Kort og greit, unikt og gjenkjennelig, men litt lett å glemme for min del. 8/10 Lenke til kommentar
silinox Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Hehe graves Tenker på en gammal grav graver ellep hva faen 2/10 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Det kan nok stemme, men det fenger fortsatt ikke. En overflødig "o" hjelper heller ikke. Falt nok ikke helt i smak hos meg, desverre. 3/10 Det riktige engelske ordet for boblebad har strengt tatt ingen "o"(jacuzzi), bare så det er sagt. Synes det var ganske nært for en tredjeklassing å ta på gehøret. ( ) Ellers er jeg såret at det er en fellow Arrested-fan som slakter brukernavnet mitt. Vi er en minoritet og vi bør holde oss sammen, mann! (Se avatar hvis du ikke tror meg) @silinox + Minner litt om silkon + Enkelt å si + Kreativt - Liten forbokstav - Småkjedelig 4/10 Endret 23. september 2009 av Jakoozie Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Jakoozie + Små fancy + Bra klang + Av en eller annen grunn får jeg flashbacks fra Banjokazooie når jeg ser det. - Så smått random kanskje? 8/10 Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) cuadRo:Jeg hater når store bokstaver blir slengt inn i kallenavn. Jeg mener grammatikkens regler gjelder selv i kallenavn. 1/10 *Haha! Jeg ser du endret det før jeg rakk å poste dette! Ja, jeg merket det selv da jeg leste over mitt eget navn. Den store "R"-en har blitt hengende med siden jeg lagde meg bruker her for kanskje tre år siden. Mitt fornavn begynner på "R", så den fremhevet jeg sikkert av den grunn. Menmen, jeg har alltid logget inn med cuadro - liten "r" - så jeg har ikke merket dette før nå. Lightningwolf: + Ikke sett før - Liker vanligvis ingen sammensetninger av ord som begynner, slutter på, eller i det hele tatt inneholder navn på dyreslekter som "wolf", "tiger", "lion" eller "scorpion" (Wolverine er et unntak). 3/10 Endret 25. september 2009 av cuadro Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Jaja.. jeg må vel bli vurdert av de høye herrer jeg også.. Fyr løs.. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) iStereo: + Morsom versjon av iPod/iPhone - Litt kjedelig navn 7/10 Endret 25. september 2009 av Therawyn Lenke til kommentar
minigrill Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Therawyn: + Artig å uttale det på engelsk - Skiller seg ikke ut og kan være vanskelig å se hva som står med en gang. 6/10 Lenke til kommentar
Emberley Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 minigrill: Pro: Kult, og uoriginalt. Con: Litt... spess og kan være litt sært. 7/10 Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 (endret) minigrill +litt annen vri +liker det -ikke så morsomt 7/10 Loev var først. Kort og godt. 8/10 Endret 26. september 2009 av Eaan Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Helt kort og godt! 8/10 Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Sammensmelting av Quake og Far Cry? Fungerer greit, men klinger ikke forferdelig godt. 5/10 Lenke til kommentar
martia Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 WIKIPEDERSEN -Ganske lett å huske, nesten som å huske på Wikipedia eller Ikkepedia. -Hørtes ganske kult ut også 7 / 10 (: Lenke til kommentar
vofferud Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Helt okey navn, sier meg ikke så mye, men helt ålreit. 7/10 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yJ8TyiQ9 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Et morsomt navn som er enkelt å huske. Et minus for liten forbokstav. 8/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå