Gå til innhold

Få brukernavnet ditt vurdert! V2

Raste

Anbefalte innlegg

Vofferud:

+ Klinger bra

+ Har en Donaldaktig-feel

+ Lett å huske

- Ikke spesielt morsomt (ikke at alle navn trenger å være det)

8/10.

(Til nestemann, mitt brukernavn var opprinnelig en feilstavelse av det engelske ordet for boblebad, og jeg har brukt nicket siden 3. klasse)

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
(Til nestemann, mitt brukernavn var opprinnelig en feilstavelse av det engelske ordet for boblebad, og jeg har brukt nicket siden 3. klasse)

Det kan nok stemme, men det fenger fortsatt ikke. En overflødig "o" hjelper heller ikke. Falt nok ikke helt i smak hos meg, desverre.

3/10

Lenke til kommentar
Petoah: Klinger bra i mine ører og lurer litt på om det er sammensatt av fornavn og etternavn på en eller annen finurlig måte eller om det er noe helt annet.

9/10

Det var en bekjent av meg som forsøkte seg på en fransk utgave av fornavnet mitt; Petter. Voilá: Petoah.

cuadRo:

Jeg hater når store bokstaver blir slengt inn i kallenavn. Jeg mener grammatikkens regler gjelder selv i kallenavn.

1/10

*Haha! Jeg ser du endret det før jeg rakk å poste dette!

Endret av Petoah
Lenke til kommentar
Det kan nok stemme, men det fenger fortsatt ikke. En overflødig "o" hjelper heller ikke. Falt nok ikke helt i smak hos meg, desverre.

3/10

Det riktige engelske ordet for boblebad har strengt tatt ingen "o"(jacuzzi), bare så det er sagt. Synes det var ganske nært for en tredjeklassing å ta på gehøret. ( :blush: )

Ellers er jeg såret at det er en fellow Arrested-fan som slakter brukernavnet mitt. Vi er en minoritet og vi bør holde oss sammen, mann! (Se avatar hvis du ikke tror meg)

@silinox

+ Minner litt om silkon

+ Enkelt å si

+ Kreativt

- Liten forbokstav

- Småkjedelig

4/10

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
cuadRo:

Jeg hater når store bokstaver blir slengt inn i kallenavn. Jeg mener grammatikkens regler gjelder selv i kallenavn.

1/10

*Haha! Jeg ser du endret det før jeg rakk å poste dette!

Ja, jeg merket det selv da jeg leste over mitt eget navn. Den store "R"-en har blitt hengende med siden jeg lagde meg bruker her for kanskje tre år siden. Mitt fornavn begynner på "R", så den fremhevet jeg sikkert av den grunn.

Menmen, jeg har alltid logget inn med cuadro - liten "r" - så jeg har ikke merket dette før nå.

Lightningwolf:

+ Ikke sett før

- Liker vanligvis ingen sammensetninger av ord som begynner, slutter på, eller i det hele tatt inneholder navn på dyreslekter som "wolf", "tiger", "lion" eller "scorpion" (Wolverine er et unntak).

3/10

Endret av cuadro
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...