HalogenpæreUtenLys Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Sno Enkelt å lese, enkelt å huske. Om navnet har noen betydning, aner jeg ikke. Hvertfall tenkte først på "Snø", en nærmere titt i ordboka, ga bla. dette svaret "sno -dde, -ing blåse sno I; trekke: det snor så fælt ute på isen" Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Halogenl...... jeg kan helt ærlig si at jeg aldri har fått med meg hele navnet ditt, men dette gjør absolutt ingenting ettersomdet er så langt,og samtidig veldig spesielt. Og det gjør at man husker deg for det 6/10 Lenke til kommentar
Soildor Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Halogenl......jeg kan helt ærlig si at jeg aldri har fått med meg hele navnet ditt, men dette gjør absolutt ingenting ettersomdet er så langt,og samtidig veldig spesielt. Og det gjør at man husker deg for det 6/10 Ehtram: Det er kort, enkelt og godt kallenamn^^ betydninga er kansje noko med namne ditt å gjer? :S i vertfall helt grett og godt kallenamn 7/10 Lenke til kommentar
Murto Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 forstår ikke hva det skal bety, men er kort og enkelt å huske. 8/10 Lenke til kommentar
qollies Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Forstod det ikke helt men minner meg litt om murdock i macguyver. får en 7/10 Lenke til kommentar
Parabellum Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Fleskeklumpen: Litt morsomt, men ser for meg en svær, rund, uflidd person i svett, stormasket helsetrøye. liten forbokstav 6/10 Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Hverken for langt eller kort navn. "Rimer" heller ikke godt på tungen. Selve navnet sier meg rent lite, bortsett fra det Wikipedia og SNL.no sier: Si vis pacem, para bellum er et latinsk uttrykk som betyr «Hvis du ønsker fred, da vær rustet til krig». luger, parabellum, tysk halvautomatisk grovpistol, kaliber 7,65 eller 9 mm. Kanskje verdens beste grovpistol; kaliber 9 mm brukes som militærpistol i en rekke land, kaliber 7,65 som konkurransevåpen. ..om du hadde en "halvautomatisk tysk, grovpistol" i tankene, har jeg mine sterke tvil på Lenke til kommentar
Grand Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Var alt for langt og det var vansklig å lese. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Sno interresant nick egentlig, men litt merkelig både bra og dårlig, if you catch my drift. 7/10 Lenke til kommentar
Shamru Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Sno interresant nick egentlig, men litt merkelig både bra og dårlig, if you catch my drift. 7/10 ¨ Nick som skiller seg litt ut, og aventar setter tankene til "I robot".. Syns Alliha virka litt sånn "fremtids ut" 8/10 Lenke til kommentar
qollies Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Interessant namn shamru....Ja enkelt og huske, kort og godt. 8/10 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Ikke stor forbokstav og usmakelig navn. 4/10 Endret 25. februar 2009 av Slettet-INkUtP Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 OmarO + Lett å huske - Når jeg ser på nicket så tenker jeg på en stor dude som spør meg om jeg vil leke 5/10 Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Zeüs: Sykt dumt navn, frister sykt å bare slakte deg noe jævlig og dra på med en skikkelig 0er, men siden du har tøddler får du 7/10. Den bør du være jævlig fornøyd med. Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Ozi Litt kort brukernavn, minner litt om "Ozzy" 8/10 - Får ikke full pott pga korthet, får såpass høy score pga stor forbokstav Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Galexon Solid brukernavn, ikke noen spesiell betydning (som jeg veit i hvertfall ) 8/10 - Pluss for kreativitet Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) midnight_walker + stilig brukernavn + føler at det passer sammen med avataren i og med at den er ganske mørk i fargene - ikke så veldig fan av _. - ikke stor forbokstav men alt i alt et over middels greit brukernavn 7/10 Endret 6. mars 2009 av Cinque Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Ikke værst, ikke værst Stilig slutt ingen er helt sikker på hvordan man uttaler. Høres ut som sink, men ser ikke sånn ut. Liker ikke C som start men 9/10. Lenke til kommentar
qollies Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Ozi, Ozi , ozi.... hmm minner kanskje litt om noe star wars akti.. Om måten en skal uttale det på bli på norsk: O si mens på engelsk : ausi eller noe sånt Enkelt og greit og huske helt greit navn. 7/10 Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 fleskeklumpen... +Lett å huske på +Ingen orddelingsfeil -Liten bokstav -Æsj Men pga din dritbra signatur får du 6/10 PS: Det skrives dødsstraff. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå