Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Plizket Kult brukernavn. Virker orginalt, og det har stort forbokstav. Normalt er jeg ikke så begeistret for brukernavn med "z" i, men dette er ett av de få unntakene hvor det faktisk passer. Minuset er vel det at det er vanskelig å huske på, og dermed gjør at det er vanskkeligere å huske deg. 8/10 Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Myn Ona Spesielt navn. Har skjønt at det egentlig er Anonym, og det gjør det litt spesielt. Liker det egentlig ikke, siden du bare ville ha det pga. den reverseringen av Anonym. Anonym i seg selv hadde ikke blitt kult i det hele tatt, så det er bedre enn det. Lett å huske på, er det ihvertfall. 5/10 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Edit: For sen! Wiciwato: Greit nick. Har sett deg litt omkring, og lagt merke til det. Lett å huske på, og selv om jeg ikke klarer å se noen referanser til noe, så liker jeg det. 8/10 Endret 11. januar 2009 av Banjaluka Lenke til kommentar
Pjolter Knicksen Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Tenker med ett på bananer... og banjoer Virker som et originalt brukernavn, helt okei! 6/10 Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Max Anus: Vanvittig uoriginalt. Baserer seg på en hype. Kunne vært artig når jeg var 12, men det fungerer ikke nå. Pluss, som jeg sier i første setning, fjortisene har sagt dette helt siden filmen kom ut. Men det har jo mening, så vil ikke gi bunnkarakter. 2/10 Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Mimir + Orginalt + Enkelt å huske + Selv om jeg ikke kjenner betydningen, føler jeg det passer til avatar. + Stor forbostav Et av forumets bedre brukernavn. 9/10 Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Infenso Originalt og kult brukernavn. Ikke noen overdreven bruk av store og små bokstaver eller tall. Enkelt å huske, og også et navn som gjerne kunne blitt brukt på en superhelt eller lignende 7/10 //Blarcky Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Blarcky Et helt greit nick som lyder greit og kan huskes uten å pugge for mye. Ikke for langt og stor forbokstav trekker opp. 6.5/10 Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Kontorstol Etter min mening et av de beste brukernavnene på forumet. Det er lett å huske på, det er noe relatert til data, det er komisk og selv liker jeg navn som ikke er så altfor høytidlig. 9/10 Lenke til kommentar
edge Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Ja heia tufte, ja heia tufte! Kult nick. Husker fortsatt første gangen Schmeichel kom ut fra kassebilen til trenern! 8/10 Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 edge: Jeg har sett det såpass mye nå at jeg har blitt vant til den lille forbokstaven, men i utgangspunktet er det et minus. Navnet i seg selv mener jeg er et godt navn. Kort og godt. Lett å huske. Ikke noe unødvendig fjas. 8/10 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Mimir: Jeg aner ikke hva dette betyr, men det har vel kanskje noe med norrøn mytologi å gjøre? Uansett, et kort og pent brukernavn som er lett å huske på. 9.9/10 Vet egentlig ikke hvorfor jeg ikke gir 10/10, men det mangler på en måte det lille ekstra. Lenke til kommentar
WASD Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Myn Ona Helt greit navn, og oppfinsomt. Artig at det er anonym. 9/10 Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) WASD Et brukernavn som hinter til de fire knappene på tastaturet som er blitt tatt mye i bruk på diverse PC-spill, og jeg ikke tar helt feil. Det er kort og enkelt å huske, men jeg liker ikke brukernavn som består utelukkende av store bokstaver. Syns også det blir litt kjedelig. 5/10 Endret 14. januar 2009 av Infenso Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Infenso Lett og huske og lyder veldig godt. Syns også det passer til avataren din, på en måte. 9/10 Endret 15. januar 2009 av IronMartin Lenke til kommentar
Lamakar Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 6/10 IronMartin er Ironmans bror. Ironman er hard og brutal. Lenke til kommentar
Johsse Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Lamakar - Enkelt og greit. - Antagligvis har du en lama i bakgården. - Og du presisere at du er ikke noe jente. 7/10 Endret 15. januar 2009 av Johsse Lenke til kommentar
Sir_Wrathson Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Johsse Enkelt, men med personlig vri Av en eller annen grunn tenker jeg på en svenske 06/10 Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Sir_Wrathson Rimelig stilig navn som passer til avataren. Enkelt å huske og store forbokstaver er på plass. Ikke helt fan av understreken, men likevel et bra brukernavn. 7/10 Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Infenso: Dette klinger godt, og er enkelt å uttale. Lett å huske er det også. Det utstråler også litt makt (tenker da på den latinske betydningen). I det hele tatt et særdeles godt brukernavn. 8/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå