Galexon Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Myn Ona Kanskje litt tungt å uttale? Ikke vanskelig, men lite flyt i uttale Selv om jeg ikke vet hva det betyr, virker det likevel kreativt, og "noe for seg selv". 5/10 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 IKKE VUDER MEG Les det baklengs IKKE VURDER MEG Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 galexon Minner meg litt om galakse Du får trekk for liten forbokstav 6/10 Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Iskall: 'I skall' (Molde-dialekt) eller Iskald, men dog feil skrevet. Ikke det helt store spør du meg. 4/10 Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Krokanrull + Krokanrull er godt + Stor forbokstav + Lett å huske + Morsomt Ikke så mye å trekke for her. Liker brukernavnet ditt svært godt, egentlig. 9/10 Lenke til kommentar
ku7 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Infenso Gir assosiasjoner til både intens, og inferno. Viser masse energi, og er et forholdsvis flytende nick. 9/10 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 AAsaboy Regner med at AA=Å? Uansett, kallenavn og lignende fungerer som oftest svært dårlig som brukernavn. 1/10 Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 jaja får se hva dere syns om mitt da:-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Kolio3, poenget med tråden er at du skal vurdere brukernavnet til den som postet før deg. Uansett... "Kolio" gir meg for assosiasjoner til "polio", noe som strengt tatt ikke er særlig positivt. Dessuten virker brukernavnet lite gjennomtenkt, og tretallet på slutten forsterker bare denne følelsen. Ingen stor forbokstav heller. Synd. Vurdering: 1,5/10 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Milanjo: Jeg tenker med engang på AC Milan...men er vel neppe det, husker igjen navnet, stor forbokstav...4/10 Lenke til kommentar
wûst Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Sameboe. Tja, same + boe, du er same? "boe" wtf, forteller meg ikke en dritt. 5/10 Lenke til kommentar
sxterbx Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Sattern Hmm... vet ikke helt Sattert, for meg virker som en syk vending av han mannen som sitter hele tida...altså sittern... men når du satt, står du kanskje nå så hvorfor ikke kalle deg ståern. eller er du kanskje kjent for å være han som satt mye... "å der er Sattern ja..." edit: glemte tallsette vurderinga 3/10 Endret 11. januar 2009 av sxterbx Lenke til kommentar
Skjeggevara Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) sxterbx Du sxterbx, må ærlig innrømme at jeg ikke har en anelse på hva i alle dager nicket ditt skal bety ... Går ikke ann å uttale det engang... Men av en eller annen snål ass grunn likte jeg den "bx" på slutten... blir liksom "bix", og det er mulig å uttale i hvert fall - ingen betydning (så langt jeg har skjønt i hvert fall) - Tongue twister... - Ingen stor forbokstav + "bx" Du får nok nøye deg med: 2/10 Endret 11. januar 2009 av Bubbajoe Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Bubbajoe: + Stor forbokstav + Lett å lese og uttale + Minner meg om Bubba i Forrest Gump - Litt kjedelig kanskje? 7.5/10 Lenke til kommentar
sxterbx Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 sxterbx Du sxterbx, må ærlig innrømme at jeg ikke har en anelse på hva i alle dager nicket ditt skal bety ... Går ikke ann å uttale det engang... Men av en eller annen snål ass grunn likte jeg den "bx" på slutten... blir liksom "bix", og det er mulig å uttale i hvert fall - ingen betydning (så langt jeg har skjønt i hvert fall) - Tongue twister... - Ingen stor forbokstav + "bx" Du får nok nøye deg med: 2/10 Må få si at nicket mitt er egentlig etternavnet mitt bare at Æ,Ø og Å er sjelden man får ha i ett nick så isteden blir det x der Men så er det heller ikke noen som skjønner noe av det heller nei... Det som er fint er at det er sjelden/aldri noen som har tatt det før meg når jeg skal registrere meg noenplass på nett Lenke til kommentar
techs Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Kong_kake: +Kake smaker godt +Stilfullt (lav fjortis faktor, inneholder ikke zxzXypewpewqq) -Understrek er ikke beste sorten. 8/10 Lenke til kommentar
Outrageous Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 +lett å utale -the lack of capital letter 5/10 Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Outrageous Spesiell. Avataren gjør ett godt inntrykk. + Enkelt og greit nick + Viser at det ligger noe spesiellt bak - Ingen som jeg kom på. Lenke til kommentar
techs Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 +lett å utale -the lack of capital letter 5/10 Det er faktisk ikke så lett å uttale TekkÆSS Lenke til kommentar
Outrageous Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 +lett å utale -the lack of capital letter 5/10 Det er faktisk ikke så lett å uttale TekkÆSS Jeg tenker engelsk. Ta techs sin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå