Gå til innhold

Få brukernavnet ditt vurdert! V2

Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ministian:

Ingen store bokstaver; noe som trekker ned. Syns også at kallenavn som dette er litt lavmål. Kan fungere i vennegjengen, men ikke på norges største forum.

2/10

grunnen til mini er at jeg digger bilen mini har selv flere stk, er ingen mini selv veier 80 kg og er 180 høy hehe

så grunnen til ministian er rett og slett pga bilen ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

BlueCreature:

Kreativt todelt brukernavn, men i mine øyne blir det for "fjortiss" når det er på engelsk og samtidig ikke er mellomrom mellom navnene. Passer til avataren.

4/10.

Lenke til kommentar

Milanjo

Milano med j er det jeg tenker og er også måten jeg uttaler nicket ditt på.

Men kanskje det skal være mer "Michaelangelo" -aktig i uttalen? I dunno.

En ting er iallefall sikkert, og det er at det ser bra ut og er uvanlig nok til at man husker det. Kort og presist navn, men med et visst element av nevnte forvirrelse. Mystifistisk.

Vurdering: 9/10

Lenke til kommentar

Lakus:

Av en eller annen grunn så tenker jeg på Lokus.no. Lakus klinger godt, men jeg er ikke helt med på betydningen (hvis det har noen); ikke det at et visningsnavn egentlig trenger det. Navnet kler stor forbokstav. I det hele tatt et godt brukernavn.

8/10

Endret av Mimir
Lenke til kommentar

Mimir

Nicket klinger for så vidt godt, men tenker med en gang Mimi, som gjør r-en litt malplassert for min del.

Er jo et kort og godt nick ellers.

7/10 :)

Endret av AAsaboy
Lenke til kommentar

AAsaboy

Tipper det skal uttales Åsaboy. Sier meg egentlig ingenting. Spesielt kult var det heller ikke, hadde sikkert sagt meg mye mer om jeg hadde kjent deg, regner med det er noe internt mellom deg og venner.

2/10

Endret av Tufte
Lenke til kommentar

Tufte:

Gir dårlige assosiasjoner til en søplegjeng som dreit seg ut på tv (hvor jeg også offisielt hater en av guttene, som jobbet på samme sted som meg). Det er synd hvis du skal få lide under mine fordommer, og at dette ikke har noe med disse idiotene å gjøre; but I can't help it.

3/10

Endret av Mimir
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Mimir:

Hver gang jeg leser brukernavnet ditt så lurer det seg inn en r, som får det til å virke som det er "Mirmir" i stedet. Syns selv dette er noe irriterende, men navnet er til gjengjeld kort og enkelt å huske.

Vurdering: 5/10

Edit:

Lurte seg inn feil bokstav på feil sted.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl

Mushaboom:

Utrolig kult å uttale, noe som gjør at jeg husker navnet lettere.

Eneste minus er det at det kanskje er litt langt, men det er vel kanskje pirk, men det trekker likevel litt ned, dessverre.

9/10

EDIT: dblpst

Endret av Slettet-yzDjfSSl
Lenke til kommentar
Krokanrull er ikke så verst det. Ganske god sjokolade. Derimot er det kanskje ikke det stiligste nicket på forumet, men du slipper unna med det. Du burde skifte avatar slik at du ikke fremstår som en fanboy.

6,5/10

Excuse moi? Hadde et stilig bilde av Sigur Rós før, men folk klaget fordi nicket ikke hadde noe med avataren å gjøre, så jeg bytta til denne her.

Ikke vurder meg.

Lenke til kommentar
Myn Ona:

Aner ikke om det betyr noe, men det klang litt dårlig. Litt tungt og si.

Ellers er det jo ganske lett og huske da, så det er pluss.

Men det må bli 4 av 10.

poof:

Liten bokstav og navnet er ekkelt. Lite fengelig, vanskelig å huske. Ser faktisk ingenting positivt i det.

1/10

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl

fjeddiu

Kult navn, men en noe ekkel uttale og liten forbokstav trekker ned ganske mye.

Den lille forbokstaven gjør også at det er litt anonymt.

warn3.gifwarn0.gif

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...