Kjeksmestern Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Morsomt nick, klinger godt. Passer bra til profilbildet også, på et vis. Får assosiasjoner til mr. Al Gore når jeg ser nicket ditt. Synes ikke du bør skifte nick, hvis du ikke selv er dritlei av det 8/10 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Da skifter jeg ikke med det første Men jeg håper at folk skjønner at jeg mener "Gore" som i "blood and gore", og ikke som i "Al Gore" Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 GoreGalore, tenker med en gang på "miljøvernministeren". Ellers ser jeg ikke helt at du vil frem til "blood and gore". Uansett, ingen grunn til å skifte. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) GoreGalore, tenker med en gang på "miljøvernministeren". Ellers ser jeg ikke helt at du vil frem til "blood and gore". Uansett, ingen grunn til å skifte. Det var det jeg fryktet Jeg vil ikke frem til "blood and gore", men jeg mener liksom "gore" i den betydningen, og ikke som etternavnet. Edit: Da skifter jeg brukernavn uansett. Jeg takler ikke å bli assosiasert med Al Gore. Da tar jeg en vri, og spør om neste mann kan vurdere noen alternativer til nytt brukernavn jeg har funnet: KillerKlown (fra filmen "Killer Klowns From Outer Space") Toxie (fra filmen "The Toxic Avenger") Cornholio (fra tv-serien "Beavis And Butt-Head") Jeg kan ta den over meg: HallogenpereUtenLys + Morsomt navn + Ingen unødvendige tegn - Alt for langt. Faktisk så langt at ikke hele nicket får plass! - Pere skrives med "æ" 4/10 Endret 26. desember 2008 av GoreGalore Lenke til kommentar
BlueCreature Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 GoreGalore : Kult navn som minner meg om en parodifilm som finnes på Youtube. Og den handle om : ja , blood and gore. masse av det faktisk. FILM | se på slutten for gore edition 8/10 Lenke til kommentar
Simminator Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 (er ikke så god på å rate nick men prøver ) BlueCreature: passer bra til bildet. ganske lett å huske. ingen morsom klang av noe slag 7/10 Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Simminator : Knalltøft nick som gir meg Arnold stemning. Enkelt å huske, stor forbokstav og ingen unødvendige ting. 9/10 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Gaarulf + Stor forbokstav, ingen unødvendige tegn + Passe langt + Passer bra til bildet og signaturen, for en eller annen grunn - Ikke spesielt oppfinnsomt - Skjønner ikke helt hva det betyr 7+/10 Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 (endret) GoreGalore +Morsom klang +Passer greit til avatar +Gore er en god indigriens i enhver film - Kan være vanskelig for en del å skjønne. Ser det er en del som knyttet det til Al Gore, og da forsvinner mye av pointet... 8/10 Endret 27. desember 2008 av Infenso Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Infenso, minner meg om Inferno, noe som sikkert også er meningen når jeg ser på avataren, da den er mørk og litt dyster/skummel. Passer ganske godt på filmforumet vil jeg tro, da jeg av en eller annen grunn får en følelse av at den kanskje er relatert til filmer. 6/10 Lenke til kommentar
Damian Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Tufte er litt for oppbrukt, men ett par ekstrapoeng for Ronaldo 7/10 Lenke til kommentar
Lypsyls Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Vet ikke va Damian er eller hvem er Men det hørtes gangske fett ut 6/10 Endret 28. desember 2008 av arcticcat Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 articcat + Ingen unødvendige tegn + Et helt greit navn - Klinger ikke så bra, spesielt ikke med den doble c'en - Ingen store bokstavet 4/10 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 GoreGalore Jeg ender alltid opp med å tenke Gorgalore Greit det for det viser at navnet ditt blir legt merke til. Ellers synes jeg det ikke er det værste nicket jeg har sett i mitt liv. + Stor forbokstavbokstav, + Dobbel G, + Enkelt å huske. Vurdering: 8/10 Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Lakus + Stor forbokstav + lett å huske får forresten litt "tegneserievibber" av navnet 7/10 Lenke til kommentar
BlueCreature Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Ehtram blanding av ettikk og en islamsk navn kanskje ? stor bokstav + 7/10 Lenke til kommentar
edge Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 BlueCreature er et helt streit kult navn. Står i stil med avataren, men personlig synes jeg at det hadde vært mye tøffere med en mellomrom, slik at det ikke hadde blitt et så sammentrykt ord. Ellers får jeg assosiasjoner til tyggegummijenta i Charlie og Sjokoladefabrikken, men klarer ikke bestemme meg om det er positivt eller negativt Alt i alt et kult navn som mangler en mellomrom. 8/10 Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 edge er et fint kort navn som minner meg om Edgeville.... Liker det, stilfult. 9/10 Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Ehtram blanding av ettikk og en islamsk navn kanskje ? stor bokstav + 7/10 Det er faktisk navnet mitt baklengs The Prophet Tenker selvfølgelig på kristendommen med en gang,men dette forklarer signaturen din. Det er også et navn som passer deg og synest det både ser og hører bra ut 8/10 Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Ehtram: Marte baklengs, tja joda morsomt nok det. Bra du har stor forbokstav. 7/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå