Awesome X Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 @ ThePerfectTool Svært åpen for individuell tolkning. God kombinasjon av selvironi og narsisime. 8 / 10 Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Awesome X Føler "Awesome" og "X" er litt oppbrukt. Synes det ikke klanger så veldig fint heller. Blir nok en 5/10, men langt i fra det verste jeg har hørt om Lenke til kommentar
BlueCreature Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 The Prophet Begynner med ett og tenke på Kristendommen ! + Stor bokstav 8/10 Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 BlueCreature + Tøft navn + Matcher avataren - Skulle vært 2 ord etter min mening 7/10 Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 The Prophet + "The" er alltid digg. - En DJ. - Vanskelig å skrive. 6/10 Greit nok, men blir et problem å skrive. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Kanuca + Originalt +- Ser ikke for meg hva det kan være, men det er sikkert meningen 6/10 Lenke til kommentar
Damian Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 The Prophet funker bra som forum nick 9/10 Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Damian minner meg om Daniel. Enkelt og greit nick som fortjener en 7/10 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 The Prophet: + Stor(e) forbokstav(er) + Ellers ganske enkelt et fett nick 10/10 Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Kong _Kake: + Matcher avatar. + Store forbokstaver + Snedig navn som høres mektig ut - Både mellomrom og understrek blir litt tøys. 8/10 Endret 24. desember 2008 av Infenso Lenke til kommentar
KKake Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 - Både mellomrom og understrek blir litt tøys. Jeg vet, jeg vet skulle ikke ha mellomrommet der, men det kom nå der likevel når jeg fikset nicket. Men neste gang jeg kan endre nick skal jeg heller fjerne understreken. Btw, Infenso: + Sammen med avataren så høres det litt ondt ut, og ondskap liker vi. + Stor forbokstav. + Ikke for kort, ikke for langt. + Synes det passer avataren. - Hva betyr det? 9/10 Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Mange takk for en stødig karakter. Infenso er latin: infenso: to attack, avenge Lenke til kommentar
Niram Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Kong_Kake: Ålreit nick, kake er godt i grunn Får 7/10 av meg, liker ikke understreker i nicket.. Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 NiRaM: + liten i mellom to store bokstaver, det ser stilig ut i og med at i-en blir like høy pga prikken. + generelt effekten av store/små bokstaver + Kort og godt, ikke vanskelig å verken uttale eller skrive - høres ikke egentlig ut som noe særlig, og sammen med bildet ditt av en fotballspiller kan det nesten virke som du bare har skrevet et eller annet - etter å ha skrevet minuset over kom jeg til å dele opp ordet til "ni ram" og dermed høres det ut som et mislykket forsøk på å skrive "9 RAM-brikker" eller "9GB RAM" elns, så nok en gang gjør fotballspilleren at ditt eventuelle forsøk på å ha et noe nerdete navn failer. Må beklage all kritikken, men men. 4,5/10 Lenke til kommentar
Niram Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 NiRaM: + liten i mellom to store bokstaver, det ser stilig ut i og med at i-en blir like høy pga prikken. + generelt effekten av store/små bokstaver + Kort og godt, ikke vanskelig å verken uttale eller skrive - høres ikke egentlig ut som noe særlig, og sammen med bildet ditt av en fotballspiller kan det nesten virke som du bare har skrevet et eller annet - etter å ha skrevet minuset over kom jeg til å dele opp ordet til "ni ram" og dermed høres det ut som et mislykket forsøk på å skrive "9 RAM-brikker" eller "9GB RAM" elns, så nok en gang gjør fotballspilleren at ditt eventuelle forsøk på å ha et noe nerdete navn failer. Må beklage all kritikken, men men. 4,5/10 For å forklare: Kjæresten min heter Maren, men Neram var opptatt når jeg lagde Live- profil for en tid tilbake. Da ble det niram, siden jeg syntes det var litt fengende! Så har ikke noe med minnebrikker å gjøre hvertfall:) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Genuine Genes Kutt ned til kun Genuine så liker jeg det Det blir litt for langt og klumpete å uttale IMO. Det er alt jeg har å si om den sausen. Vurdering: 6/10 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Lakus: + Stor forbokstav + Enkelt å huske + Kort og greit - Har det noen mening? 9/10 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Kong _Kake + Kake er godt + Morsomt navn - Mellomrom før understrek - Mellomrom i det hele tatt - Understrek i det hele tatt Edit: Glemte visst rating: 6/10 Endret 25. desember 2008 av GoreGalore Lenke til kommentar
Pjolter Knicksen Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Tenker på Al Gore i en slags zombieform når jeg leser nicket ditt, klinger bra men det er litt lenger enn hva jeg kunne tenkt meg. 7/10 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 -stiaN + Oppfinnsomt med blanding av store og små bokstaver - Lite oppfinnsomt navn - Bruker sitt eget navn i nicket, noe jeg syntes er kjedelig... 4/10 Btw, den neste som vurderer nicket mitt bestemmer om jeg skal skifte eller ikke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå