Gå til innhold

Få brukernavnet ditt vurdert! V2

Raste

Anbefalte innlegg

Halogenpæreutenlys

fy f***

Navnet ditt høres ut som om du var full når du fant det på. Lett å huske, men ikke kort eller greit. Syns ikke det var noe pent navn, men kanskje du fant det på etter at du hadde skiftet en halogenlampe for pæren eller noe sånt

4/10

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tritrans:

Minner meg om tritrans.net. En tjeneste jeg bruker en del (fordi det finnes få alternativer), men som egentlig er ganske elendig og gir meg dårlige assosiasjoner. Sorry mac.

4/10

PS: Essi høres for meg ut som en forkortelse av personnavn, slik Iselin blir Issi for eksempel. Nysgjerrig på om det er riktig, og isåfall hvilket personnavn det kommer fra.

Edit: Fjernet unødvendig quoting, og la til PS.

Endret av rikspøbel
Lenke til kommentar

Rikspøbel? snakker vi David Toska her eller?

men navnet var egentlig genialt! morsom, enkelt og noe jeg kommer til å huske i evigheter!

9/10

"Jimdir"

Synes ikke du hadde mye "amerikanske" tonefall. Får meg til å tenke på jimmi hendrix

vannskelig å huske og relativt stygt

3/10

Lenke til kommentar

Hehe. Nei, jeg har ikke gått ned den gaten :) Det er et litt selvironisk navn. Jeg har en del sterke meninger om hvordan landet burde styres, og som enkelte mener ville rasert det (da hovedsakelig moralister). Jeg gjorde en gang et søk på det, og fant at det har blitt brukt for å beskrive Carl I. Hagen. Go figure :)

(For ordens skyld: Jeg stemmer ikke FrP :) )

Lenke til kommentar

men navnet var egentlig genialt! morsom, enkelt og noe jeg kommer til å huske i evigheter!

9/10

"Jimdir"

Synes ikke du hadde mye "amerikanske" tonefall. Får meg til å tenke på jimmi hendrix

vannskelig å huske og relativt stygt

3/10

Granted, jeg har jobbet meg frem til å høre "Jim Did her" av Jim-did-r, man må vell dra det litt langt :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Applebee:

Langt, engelskspråkleg kallenavn som gjerne ikkje er det enklaste å hugse.

Står likevel litt i stil til avataren (som forsåvidt kunne vore betre gjennomført ;) )

6/10.

Lenke til kommentar

Applebee -- Konkurs fastfood restaurang i usa... why?

+avataren passer...

-virker helt random...

MilanoJo -- Ett kallenavn på en Italiener når han slåss i Korea eller Vietnam krigen?

+ første del minner meg om god italiensk vin.

- andre del minner meg om amerikans møkka vin.

+/- sammen satt minner det meg om Vietnamesiske eller koreanske prostituertes salgs pitch når dem ser en soldat med Italiensk flag på skuldern...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...