Gå til innhold

Få brukernavnet ditt vurdert! V2


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bolebop

 

Ingen idé om hva navnet betyr, "bole" kan derimot minnes om anabole steroider, å kanskje da en "bop" som "boler"?

Ellers så skal du ha kreditt for stor forbokstav. Navnet er en smule vanskelig å huske, og ettersom jeg ikke vet hva det betyr eller er, så kan jeg heller ikke trekke noen sammenligning mellom avatar og nick.

 

5/10

Endret av Cosmo med K
Lenke til kommentar
Valkyria

Navnet klinger bra, og minner meg om noen spill-karakterer. Originalt 10/10

 

Martin-sama

 

hmm vanskelig denne uten å fornærme noen..

 

Samen som het Martin kanskje? Kanskje noe misforstått japansk? Mye mystikk rundt dette navnet. Gir derfor 7/10

Lenke til kommentar
Rascal

 

"Awwh, you rascal!"

 

Morsomt nick, kort og kontant. Eneste jeg vet som bruker det som nick, så kan vel si at det er orginalt og :wee:

 

Absolutt ingenting å trekke for. Full pott! :)

 

edge

 

9/10

 

- liten forbokstav

 

+ Minner meg på at det er viktig å leve hver dag som den siste i ditt liv. "Livin' on the edge".

Lenke til kommentar

Marbash sitt brukernavn sier meg egentlig ikke så veldig mye. Kan godt hende det har øst-europeisk evt opprinnelse fra Midt-østen. Eksotisk og fint! :)

Stor forbokstav, og lett å huske, men slo kanskje ikke helt ann.

 

8/10

 

(Om det betyr noe, er jeg forresten interessert i å vite hva)

Lenke til kommentar

Kosmo(got it lol)

 

Hadde det vært Kosmo hadde denne vurderingen vært mye lettere, for det er jo tøft! Nå minner det bare om et visst kvinneblad fra NY hvor det står at du skal sminke barna dine med den og den fargen(står sikkert ikke det, men sikkert noe rundt der) og det er ikke så veeeldig positivet.

 

Ellers er jo nicket over snittet humoristisk, er sikkert slik fordi Kosmo var opptatt(?) elns.

 

Gir deg 7/10, bare pga Cosmo-bladet :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...