Valkyria Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Knewt. liker måten ordets klang tydeliggjør ordet knut. likevel er det noe som trekker det ned, men jeg vet ikke hva 9/10 Endret 25. februar 2008 av Valkyria Lenke til kommentar
Esukiru Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Valkyria. Liker navnet ganske godt, høres mørkt og mystisk ut. Synes bare det er litt synd at du ikke har kommet på navnet selv. 9/10 Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Bolebop Ingen idé om hva navnet betyr, "bole" kan derimot minnes om anabole steroider, å kanskje da en "bop" som "boler"? Ellers så skal du ha kreditt for stor forbokstav. Navnet er en smule vanskelig å huske, og ettersom jeg ikke vet hva det betyr eller er, så kan jeg heller ikke trekke noen sammenligning mellom avatar og nick. 5/10 Endret 29. februar 2008 av Cosmo med K Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Cosmo med K selve nanvet er ganske kjedelig, men det er ganske orginalt. 6/10 Bolepopp @ jo jeg fant det faktisk på selv, men noen andre hadde funnet det opp før meg ^^ ble inspirert av "Valkyrie" i StarCraft, og syntest Valkyria klingte bedre Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Valkyria Navnet klinger bra, og minner meg om noen spill-karakterer. Originalt 10/10 Lenke til kommentar
Rascal Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 ValkyriaNavnet klinger bra, og minner meg om noen spill-karakterer. Originalt 10/10 Martin-sama hmm vanskelig denne uten å fornærme noen.. Samen som het Martin kanskje? Kanskje noe misforstått japansk? Mye mystikk rundt dette navnet. Gir derfor 7/10 Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Rascal "Awwh, you rascal!" Morsomt nick, kort og kontant. Eneste jeg vet som bruker det som nick, så kan vel si at det er orginalt og Absolutt ingenting å trekke for. Full pott! Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Rascal "Awwh, you rascal!" Morsomt nick, kort og kontant. Eneste jeg vet som bruker det som nick, så kan vel si at det er orginalt og Absolutt ingenting å trekke for. Full pott! edge 9/10 - liten forbokstav + Minner meg på at det er viktig å leve hver dag som den siste i ditt liv. "Livin' on the edge". Lenke til kommentar
Minus Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Marbash sitt brukernavn sier meg egentlig ikke så veldig mye. Kan godt hende det har øst-europeisk evt opprinnelse fra Midt-østen. Eksotisk og fint! Stor forbokstav, og lett å huske, men slo kanskje ikke helt ann. 8/10 (Om det betyr noe, er jeg forresten interessert i å vite hva) Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Koselig navn. Minner meg om Longcat! 9/10 Endret 9. mars 2008 av Inc3ption Lenke til kommentar
Baconburger Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Om 3-tallet skal være en "e", så mener jeg det blir for fjortis. 5/10 Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Baconburger + Stor forbokstav - Lite originalt (men veit ikkje kva baconburger er for noko ) 4/10 Lenke til kommentar
Baconburger Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Kalvegodt har tydeligvis aldri vært på Statoil Kalvegodt: Rart navn. 6/10 Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Baconburger: Tja... Hva skal man si? Tørt og flatt? 4/10 Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Frohman: Nicket er vel i seg selv hipp-som-happ, ser ikke forholdet mellom nicket og personen. Avataren er legendarisk! 6/10 (+ for Avataren! ) Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Elsker nicket ditt, Kosmo! 10/10 Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Elsker nicket ditt, Kosmo! 10/10 Ahh herlig! Endelig en som forstod nicket i alle fall! Må nesten ta din også da! Navn = originalt og litt morsomt om man ser denne piratkameraten for seg.. pluss for stor bokstav. 9/10 +1 for artig avatar = 10/10! Lenke til kommentar
edge Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Kosmo(got it lol) Hadde det vært Kosmo hadde denne vurderingen vært mye lettere, for det er jo tøft! Nå minner det bare om et visst kvinneblad fra NY hvor det står at du skal sminke barna dine med den og den fargen(står sikkert ikke det, men sikkert noe rundt der) og det er ikke så veeeldig positivet. Ellers er jo nicket over snittet humoristisk, er sikkert slik fordi Kosmo var opptatt(?) elns. Gir deg 7/10, bare pga Cosmo-bladet Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 edge: Her er liten forbokstav teh shiet, og namnet låt bra og viser at du liker gitaristen. Fullkomment. 10/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå