Daily-Drifter Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 kalvegodt: rart navn minner meg om kalverull 2/10 Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Daily-Drifter: 9/10 +Gir meg assosiasjoner med bilkjøring +Avatar som står til nicket. -LIte minus for bindestrek. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Marbash: Marbash gir meg assosiasjonar til pokémon. Ser for meg ein pokémon som bor i skogen og er litt kraftig. Dette er positivt og du har stor forbokstav. 10/10 Lenke til kommentar
Teovina Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Underpants + Stor forbokstav + Liker at det er ett ord +/- Underbukser er ikke helt min stil som brukernavn, men det er jo morsomt og lett gjenkjennelig. Ville garantert husket deg neste gang jeg så deg. 8/10 (det var egentlig mitt brukernavn som skulle vurderes tidligere, irriterende når noen poster slik...) Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Teovina Flott og harmonisk brukernavn. Sammen med avataren din føler jeg fred og ro. 9/10 Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 ekwathne kan hende det er en mening med navnet men jeg ser det ikke.. liten forbokstav.. gir med assosiasjoner om Davy Wathne og ekvator noe jeg ikke vet om er en positiv eller negativ ting.. 3\10 Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Inverno: Minner meg mest om diskusjon brukern reverto. 5/10 Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Bra navn, Passer med stor bokstav der det er, står til avataren. - for ropetegn... 9/10 Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Bolivar. Aah, et behagelig navn på en måte. Heter ikke hunden til Donald, Bolivar elns? Føler en sterk ro ved nicket ditt og jeg gir deg 10/10 Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 + Stor(e) forbokstav(er) + Sier meg ingen ting. +? Jester= spøkefugel(best å passe seg) - ingen 9,5/10 Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Atzz: Liker korte nick jeg egentlig ikke vet hva står for, vis det står for noe da. 8%10 Endret 20. februar 2008 av MoonJazz! Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Står ikke for noe, men ser tøft ut... Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Atzz, ikke småsnakk i denne tråden. NESTE BRUKER VURDERER MOONJAZZ SITT BRUKERNAVN! Lenke til kommentar
Teovina Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 MoonJazz! Jazz på månen. Fungerer godt med stor bokstav der den er, men jeg er mer fan av korte brukernavn som ikke kombinerer to ord i ett. Minus for utropstegn i navnet, virker som om du vil fremheve deg selv litt, altså litt "selvskryt". (beklager). 5/10 Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Grunnen til at det er ! er fordi jeg lage en som Het MoonJazz først men skrev feil e-post så måtte lage ny da het den MoonJazz1 men skiftet til MoonJazz! det er bedre enn MoonJazz1. Tror dere jeg kan be moderatorene slette MoonJazz og skifte nanvet mitt til MoonJazz? Vil ikke hete MoonJazz!! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Grunnen til at det er ! er fordi jeg lage en som Het MoonJazz først men skrev feil e-post så måtte lage ny da het den MoonJazz1 men skiftet til MoonJazz! det er bedre enn MoonJazz1. Tror dere jeg kan be moderatorene slette MoonJazz og skifte nanvet mitt til MoonJazz? Vil ikke hete MoonJazz!! Det går sikkert fint. Teovina: Eit fint brukernamn som gir meg ro. Det høyrast ut som ein koseleg musemor som lagar pannekaker til alle musebarna sine. Stor forbokstav òg. 10/10 Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Underpant. Morsomt kallenavn 9/10 Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 mhm. : Jau...kva skal ein sei om dette namnet Ganske enkelt, og eg vil i alle fall hugse det. Du er kanskje eining i det meste sidan du heiter mhm. ? 6/10 Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Kalvegodt: Tja, kva er samanhengen? Noko som kalven tykkjer er godt? Kalvegodteri? Vart ikkje klok. Pluss i boka for samsvar med avatar, men det er noko suspekt med ordlyden ved oral uttale. Satt her i stad og sa "Kalvegodt" fleire gonger høgt for meg sjølv, og det var litt rart. Eg gjev deg 5/10. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Frigata: Navnet kan deles opp i fri og gata, fri er bra, gata er ok. når jeg leser ordet tenker jeg også på friday, og fredag er bra. over middels kreativitet, jeg gir deg 7/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå