Gå til innhold

Få brukernavnet ditt vurdert! V2


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Underpants

 

+ Stor forbokstav

+ Liker at det er ett ord

+/- Underbukser er ikke helt min stil som brukernavn, men det er jo morsomt og lett gjenkjennelig. Ville garantert husket deg neste gang jeg så deg.

 

8/10

 

(det var egentlig mitt brukernavn som skulle vurderes tidligere, irriterende når noen poster slik...)

Lenke til kommentar

Grunnen til at det er ! er fordi jeg lage en som Het MoonJazz først men skrev feil e-post så måtte lage ny da het den MoonJazz1 men skiftet til MoonJazz! det er bedre enn MoonJazz1.

 

Tror dere jeg kan be moderatorene slette MoonJazz og skifte nanvet mitt til MoonJazz? Vil ikke hete MoonJazz!!

Lenke til kommentar
Grunnen til at det er ! er fordi jeg lage en som Het MoonJazz først men skrev feil e-post så måtte lage ny da het den MoonJazz1 men skiftet til MoonJazz! det er bedre enn MoonJazz1.

 

Tror dere jeg kan be moderatorene slette MoonJazz og skifte nanvet mitt til MoonJazz? Vil ikke hete MoonJazz!!

Det går sikkert fint. :)

Teovina:

Eit fint brukernamn som gir meg ro. Det høyrast ut som ein koseleg musemor som lagar pannekaker til alle musebarna sine. Stor forbokstav òg.

10/10

Lenke til kommentar

Kalvegodt:

 

Tja, kva er samanhengen? Noko som kalven tykkjer er godt? Kalvegodteri? Vart ikkje klok.

Pluss i boka for samsvar med avatar, men det er noko suspekt med ordlyden ved oral uttale. Satt her i stad og sa "Kalvegodt" fleire gonger høgt for meg sjølv, og det var litt rart.

 

Eg gjev deg 5/10.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...