edge Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Cosmo med K Forholdsvis langt nick. Gir veldig lite mening, men er likevel litt morsomt. Stort pluss er at det minner meg om Cosmo Kramer når jeg ser det Ikke mye som trekker hverken ned eller opp ellers, så det blir 6+/10 Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Edge - Ganske kul uttale i ordet, hver gang jeg hører det føler jeg at jeg står ved kanten på et stup og titter ned Terningkast 8 Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 General_Skurf: Nevner to veldig gode snusmerker, men det trekker ned at du skrev den siste feil... Pluss at det er ikke så altfor originalt. Ettersom man ikke vet noe om personen bak, kan nicket lukte litt "jeg er kul, jeg snuser"-fjortiss, og ikke "jeg snuser fordi jeg synes det er godt, og fordi jeg vil slappe av med røyk en stund"-person. Så derfor gir jeg deg 4/10. Godt forsøk, du tapte ved målstreken Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Arinomi: Stilig og fantasifullt(?) nick, får meg av en eller annen grunn til å tenke på universet. Pluss for stor forbokstav, og at jeg synes det passer med avataren (som også ser litt "kosmisk" ut), men et lite minus fordi nicket er relativt vanskelig å huske. Så jeg gir deg 8/10. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Arekey: Nicket i seg selv sier meg ingenting. Stor bokstav og ingen tall er et pluss. Helt greit nick egentlig, men ikke så lett å huske. 7/10. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Banjaluka: Hva slags navn er det? Ta uttrykket "hallo i luka" og bytt ut hallo med banjo, er det det du har tenkt? Navnet har ingenting som får meg til og huske det, og neste gang jeg er innom tråden vil jeg sikkert ikke kjenne deg igjen. Litt morsomt er det da jo, og det er ikke vanskelig og lese. Vurdering: 2/10 Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Lakus: Genialt navn, for meg til å tenke på en lat laks og at du er en lat person som sikkert ikke stemmer ... 8,7/10 Lenke til kommentar
Teovina Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 The Ghost - Spennende nick, minner meg om spøkelseshistorier fra jeg var liten og "åndenes makt" og greier. Sett det bildet før også. Lett å huske! 9/10 Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Høres ut som du er en jente og det står i stil til avataren din og. Et obligatorisk pluss for stor forbokstav. 7/10 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Vintermåne: Får meg til å tenke på en kald vinternatt, noe som egentlig ikke er positivt for min del hvertfall, men det klinger bra og høres litt mystisk ut. Pluss for store forbokstav, men et lite minus fordi avataren ikke står i stil til nicket. 6/10 Lenke til kommentar
Teovina Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Arekey Sier meg ikke mye. Får meg til å tenke "are key" altså at du er en nøkkel til noe. Litt mystisk, men ikke særlig spesielt og gjenkjennelig. + For stor forbokstav! 6/10 Endret 17. februar 2008 av Teovina Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Teovina: Mystisk og flott brukernavn, sier ikke stort, men ser ikke ut som det er meningen heller. 9/10 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Rabbid: Ser ikke noe spesiellt med navnet selv, men sammen med den flotte avataren din, så passer det veldig bra! 8/10 Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 _Zeke: Grei nok, trekk for understreken foran. Etter å ha søkt på google kommer jeg fram til at Zeke er et band, riktig? Pluss for det 7/10 Lenke til kommentar
Teovina Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) garanti Lett å huske! Morsomt, føler at du garanterer for at alt du sier er riktig/kult eller noe slikt. - for liten forbokstav. 9/10 Endret 17. februar 2008 av Teovina Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Tja, siden Teovina er vurdert allerede, så får jeg vel bare poste uten noen vurderinger jeg da? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 Tja, siden Teovina er vurdert allerede, så får jeg vel bare poste uten noen vurderinger jeg da? Nei! Du skal også vurdere han/henne selv om noen har vurdert han/henne fra før. Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Raste... Rart men kult. 7/10 Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) Bolivar: Koslig, får Andebyassosiasjoner. Lett å kjenne igjen. EDIT: Pluss for at den står i samsvar til avataren. 10/10 Endret 18. februar 2008 av garanti Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 garanti: - liten forbokstav - litt keisamt kanskje? + lett å hugse + du garanterer kanskje det du seier 5/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå