Snikpellik Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 10/10 Jeg kunne gitt et stort minus for mangel på kreativitet, men gjør det ikke. Det er James Bond. Blir liksom ikke kulere. 2 Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 (endret) 4/10 Hadde jeg forstått hva det betyr, eller om det betyr noe i det hele tatt. Du kunne vist litt mer med å adde ett profilbilde med mer karakter Endret 10. desember 2014 av HArild Lenke til kommentar
Maurits91 Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 5/10 Ikke så kreativ (men hvem er jeg til å dømme når det gjelder kreative brukernavn ) Lenke til kommentar
Ada. Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 Maurits91 Du får 3/10 av meg. Litt lite kreativt, kanskje?Du hadde kanskje litt dårlig tid og/eller lite inspirasjon når du registrerte deg her? Kanskje det var noe du måtte ha svar på ganske omgående? Men hvis navnet ditt virkelig er Maurits, så blir du vel ofte kødda med om en viss "Hennes og..."? Syns uansett Maurits er et veldig fint navn Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Ada. Du er tydeligvis fersk i gamet da du har satt punktum bak navnet ditt som kallenavn. Er Ada slutten? Eller kan punktumet rett og slett bare være der for å understreke din ekstravanganse? Fun fact - samboeren til Pappa heter Ada. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 doge doge so love, doge so much fun, such name. Greia er at jeg elsker doge, jeg regner med at du ikke er selveste doge, men navnet skader ingen. Siden du er en slik unik bruker sånn som meg får du stjernevurderingen: 10/10 Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 @James Bond Vet ganske sikkert at James ikke kan snakke norsk, du scorer heller ikke ekstra poeng når du utgjør deg for å være den ekte James Bond. Identitetstyveri ? 1/10 Lenke til kommentar
kwah Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 HArild Passer bra sammen med bildet ditt, siden Hen kan stå for håndball.Sier litt om deg og dine interesser.Er nok et nick jeg legger merke til.Pluss for stor bokstav! 6/10 Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 kwah Ikke noe spesielt men helt greit brukernavn, mulig det står for noe, men ikke som jeg kunne klart å komme på. 5/10 Lenke til kommentar
Neton Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Bra brukernavn valg Men ikke så kreativt. 8/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå