Gå til innhold

Få brukernavnet ditt vurdert! V2

Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

VegardBS: helt greit nick antar det er navnet ditt, bare nygjerrig på BS delen, bullshit eller resten av navnet :)

7/10

Som svar på spørsmålet angående mitt nick pugnax rett frem anatr jeg, er latinsk og betyr "fond of fighting, combative, stubborn"

Endret av Pugnax
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

KinderLinda, orginalt.

9/10.

The Whistleblower... jeg har en altfor pervers tankegang. Sorry, men her blir det nok ikke mer enn......

*trommevirvel

2/10

Jeg vet, du har sikkert hørt den sangen du og ja. Men nei, dersom du ser på profilbildet, så forstår du jo at det er inspirert etter varslere, og ikke noe som har med en ekkel sang.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Can you blow my whistle baby whistle bab... :wallbash:

er en munnfull å uttale, men ganske originalt.

5/10

Og igjen... DEN SANGEN HATER JEG.. Jeg tok den på i klassen en dag, og så fikk jeg høre hva den sangen egentlig handlet om... Jeg forstår meg ikke på slikt.. :yucky:

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

KinderLinda; Vel, dette er første gang jeg vurderer et brukernavn, men kinder betyr vel barn på tysk såvidt jeg vet. Så med andre ord kaller du deg selv for "BarneLaila"? Tja .. Det kan jo bety at du er veldig glad i barn, eller at du liker å være barnslig (ikke at det er noe galt i noen av delene). Eller så betyr det ingen verdens ting. Jeg syns ihvertfall det var orginalt, og jeg skal ikke spekulere i noe så det blir en 6/10.

Lenke til kommentar

KinderLinda; Vel, dette er første gang jeg vurderer et brukernavn, men kinder betyr vel barn på tysk såvidt jeg vet. Så med andre ord kaller du deg selv for "BarneLaila"? Tja .. Det kan jo bety at du er veldig glad i barn, eller at du liker å være barnslig (ikke at det er noe galt i noen av delene). Eller så betyr det ingen verdens ting. Jeg syns ihvertfall det var orginalt, og jeg skal ikke spekulere i noe så det blir en 6/10.

Jeg er veldig lav. I tillegg går det litt i sammen med signaturen min. Det er et kallenavn jeg har fått fra jeg var liten :)

Bysno: Tenker Bysnø.. :S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...