Pañolada Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Zaroos (siden han var først) Morsomt navn Ganske kort og greit fint og utale ganske lett og kjenne igjen 8/10 Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Elvicious + Det høres bra ut når en uttaler det - Uinterresant - Ikke for gjennkjennelig 5/10 Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Zaroos (siden han var først) Fantastisk logikk, her. Å vurdere begge dersom 2 poster likt hadde vært mer logisk. Uansett: Yuck Fou: Artig navn! Har ikke så mye mer å si enn dèt. Likte det, 8 / 10 Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Anathema: Well... Høres ut som et jentenick. Klinger ikke helt bra i mine ører dessverre. 5/10 Apropos mitt navn: Sjekk siggen. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Frohman: Høres tysk ut, har tysk på skolen, liker ikke tysk, liker ikke brukernavnet. 0/10 Burde egentlig vite dette, har gått 4 og et halvt år med tysk, men betyr Frohman Freeman? I så fall heves furderingen til 5/10. (Merk at dette er en utelukkende subjektiv uttalelse som kun gjelder brukernavnet ditt!) Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Garanti. hmm, det minner meg om noe fra en Rimi butikk. Utenom det er det veldig lett å kjenne igjen, men ikke så kult! 3/10 Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Disorder: Passer av en eller annen grunn til avataren. Liker engelske nick 8/10 Btw: Avataren min er blink-182 sitt "merke" Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Blink-182: Greit at namnet passar til avatarbilete, men ikkje akkurat so veldig orginalt... 3/10 Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Kalvegodt passer godt sammen med avataren. Lett å kjenne igjen brukernavnet. Hver gang jeg ser navnet ditt får jeg flashback fra vgs (naturbruk/hestelinje) 9/10. Zaroos er stamtavlenavnet til hunden min. Endret 6. februar 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Zaroos: +lett å huske +ganske kult +stor bokstav +fengende -litt harry 10/10 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Sebbe: +Litt "morsomt" +Lett å huske +Stor forbokstav 9/10 Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Arekey: Aner ikke hva det skal bety. Det er vanskelig å huske (litt ihvertfall) , men det lyder ganske bra. 6/10 Endret 7. februar 2008 av Disorder Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Arekey er en "forlengelse" av forkortningen av navnet mitt (Rune K -> RK -> Arekey) Disorder: +Tøft +Lett å huske 8/10 Lenke til kommentar
Notfree Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Disorder: +Ganske kult og enkelt brukernavn ellers.' +Stor forbokstav +(-) Avatar passer til brukernavnet? -Jeg vet ikke om det skal bety "Disorder" som sykdom eller eit eller annet band. 8/10 Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Disorder er et navn på en veldig bra sang fra et band som heter Joy Division. Jeg får mye at det passer til avataren, Men det er fra et annet band. Soni1: Høres både litt kult og litt dårlig ut. Kult fordi det minner meg om spillet Sonic som er veldig bra! Dårlig for du har med et 1-tall som ikke ser så bra ut med navnet. 5/10 Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Disorder: Stor forbokstav klenger bra passer til avataren Et eller annet som mangler men vet ikke hva 9/10 Og btw jeg heter Eivind og det har noe med bruker navnet mitt og gjøre Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Eivicious: Det lyder bra og tenker alltid at du ei er vicious, men leste nå at det er siden du heter Eivind. Ja, det har stor forbokstav og alt det der. 10/10 Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Underpants: Lett å huske Artig "norskengelsk". Stor forbokstav Ikke all that 6/10 edit: til Blink-182 så jeg slipper å lage OTpost. hehe, gøy det du sier, jeg burde kanskje ha navn på et språk folk skjønner, men det er ikke barne-engelsk, det er albansk. Ordet betyr forræder, bare for å forklare. Endret 8. februar 2008 av tradhtare Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 tradhtare: Kan minni meg om en 3 åring sin engelsk så blir litt morsomt. Mangler litt for å få topp, blandt annet stor forbokstav. 6/10 Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Blink-182: + Navnet på en gruppe + Viser hva slags musikk du hører på + Det er tall i slutten, noe som jeg synes er fy, men det passer i Blink-182 - Ingen spesielle 8/10 Edit: @tradhtare: Nesten det jeg kaller meg. Sviker og forræder. Endret 8. februar 2008 av überSviker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå