Inz4ne Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 TheMightyUnknown Det første jeg tenker på er en mektig person som styrer en form for hemmlig organisasjon og som ingen vet hvem er. 7/10 Fordi jeg syns det er kult rett og slett ;D Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Conversation Ett veldig fint nickname og bra egenart på forumnavn, Som for meg er stilfult og rent. 8,5 / 10 ! Lenke til kommentar
Koonlani Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Plizket Litt merkelig(Sannsynligvis siden jeg uttaler det feil?) skrevet. Kort, noe jeg synes nicknames skal være, og fint satt opp. Pluss poeng for å ha noe unikt(Aldri sett det noe annet sted) 7,5/10! Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 NutrL Hmm det minner meg om ordet natural når jeg leser det Artig navn og hvet ikke hva det skal bety, men er kort, og er sikkert en forkortelse ellerno Navnet høres litt engelsk ut.. hmm gir det en 6-7 tenker jeg. Sammen med bildet kan det også tyde på et band Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Chocolate-Monster Tyder på at du er glad i sjokolade og da sier det jo noe om deg selv som person. Samtidig digger jeg monstre så det blir et pluss! Det er ikke alltid at bindestreker passer i brukernavn, men her likte jeg det. Og det er lett å huske. 9/10 Lenke til kommentar
pus736 Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Sexylubb1 Pluss for å starte med stor forbokstav, men "lubb" gir meg assiasjoner til "lubben" og dermed ikke noe som passer til "sexy". Synes ikke at ettallet gjør seg i det hele tatt, men generelt sett er det et originalt brukernavn så det blir midt på. 5/10 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Hva er meningen med den quoten? Du skal vurdere brukernavnet til brukeren over deg. Lenke til kommentar
pus736 Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 quotet fra mobil og fikk problemer Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 LiNwin Pluss fordi det rimer og er kort, (litt minus igjen for at det ikke gir stor betydning, eller kanskje bare jeg som ikke skjønner det? ) Pluss for stor forbokstav, men den store N en irriterer litt, den blir litt sånn 14tiss aktig.... 6/10 Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Chocolate-Monster Minner meg om kakemonsteret. Lite minus for upassende bilde. 7/10 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Thor - God Of Thunder Både den gamle mytologien med tordenguden såvel som spillefilmen fra Marvel er glimrende! I tillegg er det et bra oppsett. FInner faktisk ikke noe negativt ved det. 10/10 Lenke til kommentar
edge Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Mathias_up_in_black_space Tja og nja. Et typisk nick der jeg tenker at du prøvde ganske mange alternativer før du landet på nettopp dette. Synes streker i nicket er slitsomme når det ikke er bindestreker som faktisk binder sammen noe, så det må bare trekke ned. På den lyse siden så indikerer det at du har røyka noe morsomt i det du lagde profilen(med mindre du er den første norske astronauten, og har klart å unngå å bli norges svar på Messias i media). 3,5/10 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 edge Kant.. Litt på kanten ? Får meg til å lure på betydningen, men tipper du er litt på kanten 6/10 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Lættis. 7/10 Lenke til kommentar
Fruitdealer Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Nathalie. Normalt, kanskje litt boring? men funker på det meste! 5/10 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Fruitdealer Synes nicket var helt OK, og det var jo litt morsomt. 3/10 Lenke til kommentar
MissEhrmann Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 (endret) TheMightyUnknown Mystisk, klok og en smule arrogant? 8/10 Må bare legge til at jeg ELSKER avataren din! Endret 11. november 2012 av MissEhrman Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 MissEhrman. Veldig misledende det navnet ditt. Både miss og man. Det er et merkelig navn, men også ganske originalt. 9/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå