Sleggefett Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 thypthon^ Gir assosiasjoner til et grunnstoff eller lignende, ikke spør hvorfor. Ellers ser det vel litt gameraktig ut, som du selv siterte en annen på. I lys av sistnevnte(gameraktig), er det likevel greit, siden det ikke inneholder x'er, z'er og vekslende stor og liten bokstav. Ingen stor forbokstav er smått irriterende. 7/10 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Sleggefettt På en måte litt kult, men på en måte ikke, men jeg liker sleggedelen. De tre t-ene på slutten ødelegger helhetsintrykket. 4.5/10 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Kontorstol + ekstremt tøft + lett å huske - meningsløst 7/10 Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 IntoGear Likar utstyr? Gjer eigentleg ingen meining, og bilde har ingenting med navnet ditt å gjere. + for lett å hugse. - for lite oppfinnsomt og kjedeleg. 3/10 Lenke til kommentar
Alv79 Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 ´Vikingen` Når du rammer inn navnet med de prikkene gir det inntrykket av at du vil liksom poengtere at her dreier det seg om at Vikingen er brukernavnet ditt, men det er jo selvsagt siden det allerede er et brukernavn. 5/10 Lenke til kommentar
SLi Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) Alv79, får en følelse at du liker å spille type Diablo 3 eller no sånne spill. Jeg går utifra at du er født i 79? 6/10 Kort og greit, men ikke noe stort. Endret 5. juni 2012 av SLi Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 SLi Kort og greit og enkelt å huske. Det er alltid pluss for stor forbokstav, men at neste bokstav også er stor ødelegger intrykket en del. 6/10 Lenke til kommentar
theajos Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Mathias_up_in_black_space Ganske fint navn, selv om du høres litt lost ut. Dessverre hater jeg understrek(er?) og da blir det litt irriterende. Skjønner iallfall at du heter Mathias! 5/10 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 theajos + inneholder eget fornavn + forsåvidt greit å huske - "jos"? - liten forbokstav 5/10 Lenke til kommentar
greenman Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Vet ikke helt hva jeg synes. Men du skal få 8/10 siden du liker utstyr Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Du fortjener en 7/10, fordi jeg liker hvordan navnet ditt ser ut, men det flyter ikke så fint på tunga Synes også at navnet ditt på en måte passer med avataren. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 GrevenLight I utgangspunktet liker jeg navnet. "Greven" gir meg assiasjoner til Grev Dracula og jeg liker absolutt den slags! I tillegg begynner både "Greven" og "Light" med stor forbokstav og det gir pluss. Hadde sett enda bedre ut om det var mellomrom mellom dem og manglen på mellomrom er det eneste minus jeg finner. (Dog hadde jeg likt det bedre med Grev Dark da jeg selv liker den mørke siden best, men synes ikke det er en greie å trekke ned for her). 9/10 Lenke til kommentar
greenman Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 6/10 Synes navnet passet til avatar, men minus for understreker. Bedre med mellomrom imo. @Greven: Et fåtall av folk jeg møter klarer å uttale navnet riktig (er mellomnavnet mitt) 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 6/10 Synes navnet passet til avatar, men minus for understreker. Bedre med mellomrom imo. Ja, det er så som så. Var litt usikker der selv, men siden det var mitt første navnbytte og mitt forrige var kun et ord så tenkte jeg at jeg kunne prøve understreking. Kan fjernes ved neste evnt. bytte. Morro å gjøre litt forskjellig. Ikke vurder meg nå, men Bibow. Lenke til kommentar
JAYZ Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Kan noen vurdere meg? Vurderer tilbake. Lenke til kommentar
Hoywin Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 JAYZ: 3/10 tenker at du er en wannabe gangster/hiphoppar, lite personleg 3 Lenke til kommentar
JAYZ Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 JAYZ: 3/10 tenker at du er en wannabe gangster/hiphoppar, lite personleg Hoywin: 2/10. Navnet klinger ikke særlig godt. Kanskje heter du Øyvind på ekte, men når du registrerte deg var "Øyvind" allerede tatt, så tok du noe random piss - hoywin - sorry ass. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 JAYZ Føler som han over her at du er litt wannabe gangster, men dessverre syns jeg ikke det er kult. Navnet er dog kort og lett å huske, og det passer med avataren. 4,5/10 Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Enkel og grei navn, lett og huske. Det første jeg tenkte på var blåruss, spørr meg ikke:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Ok navn, pluss for variasjon, men er ikke enkelt og huske. 6/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå