Suic Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 aR_ Veldig merkelig navn. Forstår ikke hva det skal bety (hvis det i det hele tatt skal bety noe). Og hva gjør den streken der? Var litt for random og kort. 3/10 Navnet mitt? Streken på slutten er fordi ar aleine var opptatt se Grønås. Fett nokk 8/10 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 aR_ Tja ganske lett navn å huske, og ser helt greit ut. det var liksom nettopp vurdert så aner ikke helt hva jeg ska si. 6/10 da. Også trur jeg han er fra rundt Fredrikstad området, sjølv om det ikke har noe relevanse. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Shikaru Jeg har ingenting å referere til ang dette navnet, så derfor blir det vanskelig å huske. Dersom jeg hadde blitt kjent med en TV-serie, en karakter eller lignende som bandt relasjoner til navnet ville jeg nok ha gitt det bedre karakter. Helt ok minus imo. 4/10 Lenke til kommentar
spamex Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Ble lettere å huske siden det er lyspaere i stede for lyspære. Enkelt og bra 7/10 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 VenaTio + Enkelt og greit + Store "forbokstaver" - Litt vanskelig å huske 7/10 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Le Professeur + En viss sammenheng mellom brukernavn og avatar? + Enkelt å kjenne igjen + Fengende - Kan være litt vanskelig å huske ordrett 8/10 Lenke til kommentar
Fiberbabe Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Quote + kort og originalt + stor forbokstav + lett å huske + litt morsomt Alt i alt: jeg likte det jeg! 8/10 Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 fiberbake + orginalt + ser ut som om det har samanheng med bildet + morsomt 6/10 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 ´Vikingen` Et bra forumnavn som forteller at du er norsk og stolt av det. Dessverre så ødelegger tegnene som er rundt nicket helhetsintrykket. Med unntak av de tegnene er det i tillegg lett å huske 7/10 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Kontorstol Et småpent forumnavn som kanskje forteller at du sitter på forumet på jobben. 7/10 Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 ´Vikingen` Et bra forumnavn som forteller at du er norsk og stolt av det. Dessverre så ødelegger tegnene som er rundt nicket helhetsintrykket. Med unntak av de tegnene er det i tillegg lett å huske 7/10 Kontorstol er vel noe så og si alle har et forhold til, enten privat eller via jobb. Må desverre si at jeg tilbringer rundt 5-8 timer i en hver dagog får derav litt bismak i munnen av ordet, men alikavel så er det jo lettfattelig og om ikke annet et unikt brukernavn. 6/10 (trekk for assosiasjoner om jobb) Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 nei nå hoppet du over meg Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 nei nå hoppet du over meg Ojojojoj. Herre min hatt som min ville sagt. Tsjuden Gir ingen mening , men når man smaker på ordet så er det like godt å si som f.eks. Gump eller stasj. Det må man jo like. Ellers er det ikke mye å si, gir mek ikke assosiasjoner av noen ting i hilken som helst retning. 7/10 + ordet er godt å si / uttale Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 ananashapå Jeg er han som har ananas på pizza og kebab og overalt ellers hvor det passer (det passer jævlig ofte). Bare det at noen har laget et ananasprodukt man kan ha på brødskiven, noe jeg ikke var klar over(!), og at du viser det til verden er fantastisk. I tillegg er brukernavnet komplementert med matchende avatar noe som må gi pluss. Nå er nok ikke jeg så veldig nøytral her men jeg synes det blir dumt å trekke poeng av den grunn. 10/10 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Sexylubb1 Pluss for å starte med stor forbokstav, men "lubb" gir meg assiasjoner til "lubben" og dermed ikke noe som passer til "sexy". Synes ikke at ettallet gjør seg i det hele tatt, men generelt sett er det et originalt brukernavn så det blir midt på. 5/10 Lenke til kommentar
Zeeza Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Glimti Det minner meg om to ting, det ene er å "glimte til", det andre er en dverg i lord of the rings med noe lignende navn tror jeg.. Liker nicket jeg, lett å huske med mine assosiasjoner hvertfall 10/10 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Zeeza Liker navnet. Det er få som bruker Z i navnet så det trekker opp. Samtidig klinger det bra og pluss for å begynne med stor forbokstav. 8/10 Glimti Det minner meg om to ting, det ene er å "glimte til", det andre er en dverg i lord of the rings med noe lignende navn tror jeg.. Liker nicket jeg, lett å huske med mine assosiasjoner hvertfall 10/10 Takk for den vurderingen. Det ble egentlig laget for over ti år siden fra en gammel vits om å ha glimt i øyet. Men likte det du skrev om å glimte til også. Gimli i RIngenes Herre er det flere som har nevnt før. Som du ser endret jeg det nettopp så du ble den siste til å vurdere det. Lenke til kommentar
Værktøy Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) Mathias_up_in_black_space Greit navn, men kanskje litt langt? Kanskje "Mathias up in Black Space" hadde vært bedere? 7/10 Endret 4. juni 2012 av thypthon^ Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 thypton^: Greit, men litt vel gamer-aktig kanskje. Spesielt med mønet/hustaket på slutten. I tillegg er det veldig krunglete å uttale. (Nå kan det jo være dette er ett ord innenfor programmering eller slikt) Tror du er den eneste på internett som bruker dette navnet, og det er jo positivt 4/10 Lenke til kommentar
Værktøy Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Krokanrull + stor forbokstav + enkelt + morsomt og artig, fikk meg til å le litt. 9/10. ------------------------------------------------- Greit, men litt vel gamer-aktig kanskje. Spesielt med mønet/hustaket på slutten. I tillegg er det veldig krunglete å uttale. (Nå kan det jo være dette er ett ord innenfor programmering eller slikt) Tror du er den eneste på internett som bruker dette navnet, og det er jo positivt Ønsker svare litt. Navnet er vist ifra en egyptisk gud som jeg skrev navnet feil ifra med mange H-er. Tror jeg er den eneste og den "^" på slutten er bare for tull. Er egentlig bare "thypthon". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå