Bjerknez Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Synes "Ajaco" er et nick som ikke skiller seg ut veldig, men samtidig er det er det heller ikke kjedelig. Jeg gir det 6 av 10 poeng Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 BjerkneZ Stor forbokstav, men minus for at han også har stor bokstav på slutten av nicket. Hele nicket gir meg dessverre litt assosiasjoner til 14 år gamle CS-spillere, og gjør hele nicket uinteressant. 4/10 Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) Cognomen Ikke noe jeg synes hever seg eller er dårligere enn andre, men ikke noe spesielt, finner ikke en mening med det (den er jo som oftest privat/intern da). MEN, jeg så på profilbildet ditt, og delen gnome i nicket, det første som slo meg var faktisk (no offence asså) http://en.wikipedia.org/wiki/Leprechaun, vet ikke hvorfor, kan være hodet mitt som tuller med meg (og deg) 5/10 Endret 7. januar 2011 av Jimbolaia Jones Lenke til kommentar
-Sevve- Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Langt navn Men høres veldig pent ut når man sier det. 4/10 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 -Sevve-: Bare "Sevve" i seg selv ville vært veldig bra, men strekene ødelegger inntrykket. 5/10 Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) -Sevve- Liker ikke de to bindestrekene. Hadde de vært plassert på mer naturlige steder (mellom ord/navn) hadde det vært bedre, men her har de jo faktisk ingen funksjon, annet enn det visuelle (som forøvrig ikke blir bedre av strekene). Jeg synes også to etterfølgende v'er ser litt feil ut, og navnet gir meg ingen assossiasjoner. 3/10. EDIT: Dermuszdel Ett ord, stor bokstav. Synes "sz" ødelegger en del, prøver jeg å uttale navnet stopper jeg alltid opp ved de to bokstavene og stusser over hva i all verden dette blir. Leser jeg det som "Dermussdel" høres det dog ikke så galt ut, og du får 6,7/10 av meg. Endret 7. januar 2011 av Mokko Lenke til kommentar
-Sevve- Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Hehe, "Sevve" var optatt, så da ble det "-Sevve-" Vurder over! Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Mokko Fengende nick. Minner meg om mokka, noe jeg liker. Enkelt å huske, kort, og som sagt catchy! Liker det. 9/10 Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Ajaco: Et av de beste nickene på forumet. Stor bokstav, kort, fengende, har klang, lett å kjenne igjen, det er noe skikkelig eget over det. 10/10. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Mokko: Ganske ok nick, lett å utalle, litt ditt på en måte! Helt ok.. 6/7 Når det gjelder mitt nick, har ingenting med farcry, eller quake å gjøre, utalles "Qveikcry" med press på c-en. Lenke til kommentar
danielch Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 (endret) Synes "Ajaco" er et nick som ikke skiller seg ut veldig, men samtidig er det er det heller ikke kjedelig. Jeg gir det 6 av 10 poeng Bjerknez! Long time no see. Quakecry Stilig nick, jeg liker nicket. Kombinasjonen av quake og cry er egentlig ganske stilig. Jeg får vel late som at det uttales som det skrives. 9/10 Endret 9. januar 2011 av Enquad Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Synes "Ajaco" er et nick som ikke skiller seg ut veldig, men samtidig er det er det heller ikke kjedelig. Jeg gir det 6 av 10 poeng Bjerknez! Long time no see. Jepp Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Enquad: Liker nicket. Det klinger bra. Nesten som et nettsted som driver med teknologi. Stor forbokstav, kort og enkelt. 8/10 Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Bjohansen: Høres seriøst ut. Som et bedriftsnavn eller noe. Liker når det er sånn. 8/10 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Grønas: Jeg likte nicket ditt godt! Lyder kult, ser kult ut. At du har en awesome avatar gir jo alt et enda større pluss! 10/10 Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Quakecry +- Synes det passer til avataren din av en eller annen grunn + Ganske originalt (jeg har ihvertfall ikke hørt det før) + Klinger godt i mine ører 9/10 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Grønås høres seriøst ut. Høres ut som noe som kan være et firmanavn, samtidig som det høres ut som et vanlig etternavn. Liker det. Ser for meg arbeidsklær, bildekk eller noe i de baner. Lett å uttale. Lett å huske. Fint nick. Har stor bokstav, ingen teite tegn eller tall. Goodie. 9/10 Lenke til kommentar
MenuM Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Ajaco kort og lett å kjenne igjen 8/10 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 MenuM Den store bokstaven i slutten øydeleggjer ein god del. Nicket virker litt uoriginalt. Eg kan ikkje si eg liker det. 4/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå