-Sevve- Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) Kort og godt nick som er lett å lese! ¨ Står i stil med avataren synes jeg. Men det er fortsatt noe som mangler. 8/10. (ja det var da jeg hadde ------- xD) Endret 28. desember 2010 av -Sevve- Lenke til kommentar
kans Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Helt greit, lett å huske. ikke noe spesielt å legge merke til, men heller ikke mye og trekke det ned på. 5/10 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Kans92.. 92 avslører alderen din. Det er ikke nødvendigvis noe negativt, men jeg mener at når du er født ikke har noe i et brukernavn å gjøre. I en epost kan det la seg gjøre (spesielt gmail, da det aller meste er tatt, og det som regel må til). "Kans" er jo greit nok, men ikke noe sånn supert. 5/10. Midt på treet. Lenke til kommentar
soulless Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) ajaco Lett å uttale, lett å huske, nokså unikt og får meg til å tenke på Ajax og Michael Jackson. 9/10 edit: ga deg 9 i stedet for 8,5 på grunn av innlegget signaturen din linket til. Vet at dette ikke har noe med nicket å gjøre, men du får bonus for å ha gitt meg en herlig latter Endret 28. desember 2010 av soulless Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 soulless ja ganske fet bruker navn det ja, passer med Avataren din og jeg får et inntrykk av at du er interessert i overnaturlige greier. liker også hvordan det ser ut i et ord med de to ll'ene i midten og tre bokstaver på hver side, bra dynamikk om jeg kan si såleis. 8/10 Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Carlgutt: + Lett å huske + Skjønner at du heter Carl (?) 8/10 Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 DiNozzo + Godt gjenkjennelig + Uvanlig + Jeg liker det ^^ 9/10 Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Naiits +Enkelt og greit -Veldig vanlig -tapte litt intrykket med to i'er. 4/10 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 (endret) NoNamesLeft Til dels originalt, til dels jævli uoriginalt. Hva mener jeg med det? Vel, du er ikke den første med et slikt nick, da. For å si det sånn. Hadde du vært den første jeg noen gang hadde sett med et slikt nick hadde jeg nok ledd litt, men du er vel kanskje nr 200 eller noe i de baner. Desverre. Nicket er langt, og jeg er ikke fan av alt for lange nick. Jeg er lat, og det å bruke ekstra tid på å lese et nick, er derfor lite ønskelig. Keep it short and simple! 4/10 -- Edit: Kudos til de som klarer å skjønne hvorfor jeg har kalt meg Ajaco. Det er en grunn til det. Endret 30. desember 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Liker Ajaco, lett og huske, ser greit ut og er ikke for langt. 8/10 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Aleks Og ha navnet sitt som brukernavn er ganske fantasiløst, men det lyder fint alikavel, det er ks i stedet for x, og ja syns det er rett fram og enkelt. 8/10 fordi jeg liker navnet. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Gypsy + Kort + God fantasi + Godt gjenkjennelig - Meningsløs betydning? Vel, en 8,5 fra meg Gratz. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Noreply Liker at navnet ditt på en måte tilsier at man ikke skal svare deg, eller noe i den duren. Samtidig at det kan leses på norsk og engelsk. Nor-re-pli på norsk, eller selvfølgelig no reply på engelsk. Eneste jeg mener trekker ned er at det ikke klinger, om du skjønner. Nesten for mye flyt til at man stopper opp og blir "klar over hva man sier" om man sier det. Get it? 7/10 Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Gal_ape Hvor fikk du den idéen fra? På en måte morsomt og originalt. Virket useriøst først, men med den avataren, så blir det mer seriøst igjen. 8/10 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Grønås Orginalt, men mangler litt feng shui, 7/10 ! Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Bundy Enkelt. Lett å huske. Catchy. 8/10 Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Ajaco Skiller seg ut på en bra måte, og er heller ikke noe du har sett tusen ganger før I like it 8 / 10 Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 minner meg litt om en russisk tennisdame? låter esoterisk 7/10 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 coax Ikke stor forbokstav, dette er fy-fy. Ellers er helt greit brukernavn, kanskje litt standard? Får litt sånn gaming-vibes når jeg leser det. Det er enkelt å huske, og kort. Det er positivt. Et helt ok brukernavn. 6/10. Hadde vært 1-2 karakterer høyere dersom du hadde hatt stor forbokstav. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå