Ercles Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 (endret) Le Professeur + Jeg liker klangen av det. + Lett å huske. + Passer til avataren siden det er kallenavnet til Wenger hvis jeg ikke husker feil. - Litt klisjé-aktig. Alt i alt ett helt ålreit brukernavn. 7,5/10. Ercles er ment å ha en engelsk uttale, altså "ørr-kåls", og ikke "Er-kles" som man ville uttalt det på norsk. Endret 26. september 2010 av Ercles Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Ercles: + Kort + Stor bokstav + Ser egentlig ganske greit ut - Uansett hvor mange ganger jeg sa det med "ørr" så klarte jeg ikke å like det 6/10 Lenke til kommentar
Brun Melk Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Naiits + Passer til avatar + Kort + Stor forbokstav - Lite gjenkjennelig - To i-er er sannsynligvis unødvendig, selv om jeg ikke vet hva ordet betyr - Skiller seg ikke ut på noen måte 5/10, ok brukernavn Lenke til kommentar
Lnik Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 (endret) Brun Melk - Passer ikke helt på Forum, langt, teit og på norsk. + Litt komiskt? 2/10 Endret 27. september 2010 av JRMN Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Brun melk: Å bare kopiere og lime inn det Le Professeur sa er utrolig kjedelig. Hadde lærerne aldri noe plagiat-samtale med deg på skolen? JRMN - Ikke noe ord, så umulig å uttale det - Meningsløst (i alle fall for meg) - Lite gjennkjennelig + Jeg har sett verre 2/10 Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 (endret) Naiits Pleier du å feste om natta? kanskje navnet ditt kommer derfa. - Bedre med Nights? - Ingen mening. + Kort + Bra at navnet ditt er litt akademisk (Na = Natrium) + Passer bra som forumnavn + Likte forumetbilde i sammenheng med navnet. 7/10 Gratzz (!) Endret 27. september 2010 av Darksite Lenke til kommentar
JonnyHZ Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Legger ikke så mye i det som mange andre her gjør, men alikevel: Darksite + Litt mystisk og hemmelig + Markerer deg (på nett) - Ingen Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 (endret) ->NightHawk<- + Likte hvordan navnet er satt sammen + NightHawk, høres farlig ut 9/10 Nice navn Endret 28. september 2010 av TheWhiteShadow Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Litt rart brukernavn da en skygge ikke kan være hvit. Blir fort litt feil. 3/10 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Litt rart brukernavn da en skygge ikke kan være hvit. Blir fort litt feil. 3/10 Det er meningen med navnet Lenke til kommentar
Amant Nena Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 hmmm... det første jeg tenker når jeg ser navnet ditt er at det fins en "hvit" framtid/fortid, noe jeg tenker som håp eller at man er positiv.... men det kan jo være helt feil liker mystikk og en tanke bak navn som sier et eller annet 8/10 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 hmmm... det første jeg tenker når jeg ser navnet ditt er at det fins en "hvit" framtid/fortid, noe jeg tenker som håp eller at man er positiv.... men det kan jo være helt feil liker mystikk og en tanke bak navn som sier et eller annet 8/10 Det innlegget likte jeg! +1 1 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 (endret) Amant Nena - Jeg liker navnet ditt. Det er et koselig navn, på en måte. Jeg synes det passet fint til avataren din. Fin klang. 8/10. Endret 28. september 2010 av DandyVers Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Les førstepost Ah. Lenke til kommentar
Amant Nena Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 (endret) Amant Nena - Jeg liker navnet ditt. Det er et koselig navn, på en måte. Jeg synes det passet fint til avataren din. Fin klang. 8/10. takk takk, betyr faktisk lover girl.... på katalansk faktisk, helt tilfeldig da jeg oversettet med google translate og bilde tokk jeg selv i fjor Endret 28. september 2010 av Amant Nena Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 DandyVers Er det snakk om vers som er for fiffen (dandy = uttrykk man bruker om folk som er særdeles forfengelig med sitt ytre, gjerne mannlig)? Skjønner'n ikke, det høres bedre ut på engelsk (noe jeg mistenker at det grobunner i). 4/10 Lenke til kommentar
Munty Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Bandidos-Pelle Artig navn. Hvis du faktisk er med i motorsykkelgjengen Bandidos og heter Pelle, så ikke ta det personlig at jeg sier at det høres en smule komisk ut. Veldig bra du har en bindestrek inni der, eller så ville jeg garantert gitt en 1'er på grunn av mellomromfeil. 6/10 Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Munty +Enkelt +Husker det ganske lett -Fantasiløst 6/10 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 NoNamesLeft + Stor bokstav i de forskjellige ordene + Litt vittig - Uorginalt - Man husker det ikke så enkelt. Karakter: 5/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå