Gå til innhold

Få brukernavnet ditt vurdert! V2

Raste

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+56132

Cognomen er litt spesielt og unikt navn men bildet hører ikke hjemme på sin plass så du får 6/10

Jeg trenger bare vurdering av flere personer pga kjønns vurderinger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe. Du trenger da virkelig ikke forklare deg selv om nicket ditt.

Du har jo det du liker, og ingen kan nekte deg det.

Derimot kan vi vurdere det, når du poster i denne tråden ;)

EDIT: Tricell, dette er da vel en tråd hvor man vurderer brukernavn. Ikke avatarer.

Endret av Cognomen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Hehe. Du trenger da virkelig ikke forklare deg selv om nicket ditt.

Du har jo det du liker, og ingen kan nekte deg det.

Derimot kan vi vurdere det, når du poster i denne tråden ;)

EDIT: Tricell, dette er da vel en tråd hvor man vurderer brukernavn. Ikke avatarer.

Edit: Jeg vet at man skal vurdere brukernavn og gjerne bildet i samme slengen.

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar

"Du vet" eller "Du vil"?

For det finnes en tråd hvor man bedømmer avatarer, og det er vel en rimelig god indikator på at ting burde dømmes forskjellige.

Personlig gidder jeg virkelig ikke tilrettelegge avataren min etter nicket mitt.

Må vel være grenser til flisespikkeri :p

Lenke til kommentar

I teorien skulle vel du ha vurdert navnet mitt og så skulle nestemann under deg vurdert ditt.

Men siden den over deg er meg, kan jeg vurdere navnet ditt. Nestemann må jo vurdere mitt igjen uansett ;)

Ramius

+Enkelt

+Grei klang

Mistenker at du heter Marius. Isåfall er det et veldig bra nick.

8/10.

Lenke til kommentar

I teorien skulle vel du ha vurdert navnet mitt og så skulle nestemann under deg vurdert ditt.

Men siden den over deg er meg, kan jeg vurdere navnet ditt. Nestemann må jo vurdere mitt igjen uansett ;)

Ramius

+Enkelt

+Grei klang

Mistenker at du heter Marius. Isåfall er det et veldig bra nick.

8/10.

Takk.

Cognomen.

-Har klangen fra det mer kjente ordet "kondomen".

-Litt vanskelig å lese med "Cog" etterfulgt av "nom". En del konsonanter gjør at navnet ikke flyter godt på tungen.

Med sin spesielle struktur, virker navnet som en blanding av eldre latin, og fransk. I svært få språk hører man "cog", og det beviser at navneinnehaveren liker å gi andre intellektuelle utfordringer.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Cognomen.

-Har klangen fra det mer kjente ordet "kondomen".

-Litt vanskelig å lese med "Cog" etterfulgt av "nom". En del konsonanter gjør at navnet ikke flyter godt på tungen.

Med sin spesielle struktur, virker navnet som en blanding av eldre latin, og fransk. I svært få språk hører man "cog", og det beviser at navneinnehaveren liker å gi andre intellektuelle utfordringer.

Du skal faktisk gi en karakter på navnet.

Vurder innlegg over!

Lenke til kommentar

Legitim vurdering det der. Selv om man kanskje burde spesifisert i tittelen at man skal gi en karakter. Får sitere førsteposten:

FÅ BRUKERNAVNET DITT VURDERT!

Regler

#Skriv vurdering av den siste som har vurdert noen andre

#Gi en karakter mellom 1-10 til brukerene

#Skriv også begrunnelse hvorfor du har gitt personen den karakteren

Jeg håper denne tråden for leve siden det er avatar vurdering i dette forumet å, så vurder dere ihjel nå :)

Raste

EDIT: Redigerte noen meget irriterendes ordstillingsfeil.

Endret av Nafanua
Lenke til kommentar

WIZZLE

Dårlig navn. Veldig mainstream, og jeg forbinder det med "black rap in america" greier "yo nigga my shizzle wizzle" etc. Eller så er det bare fjortizz med mange zz`er. Either way:

2/10

Mchansern

Et oppgulp fra "nicks" fra sent 90-tall. Før vi gikk over til å kalle det alias.

På denne tiden var det populært med "Mc" og "Lord" foran navnene sine. Og jeg aner at brukerens ekte navn er Hans.

Problemet er utførelsen. Det skal være stor H etter "Mc", og apostrof etter r, da det er en muntlig halvfonetisk nedskrivelse, og ikke gyldig språk her. Det riktige hadde vært "McHanser´n".

Litt slurv der, men navnet ruller godt på tungen, mener litt uorginalt. Det virker ikke som mye arbeid har gått inn i dette kallenavnet, og derfor ender vi opp med en poengsum på 3/10.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...