kris98 Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Naiits + Stor forbokstav - Ikke så stor fan av doble vokaler 5/10 Lenke til kommentar
horse4life Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 (endret) Mr.Graves +Simpelt +Lett å huske -Ikke mellomrom mellom . og Graves -Men fór simpelt og blir kjedelig 4,78/10 Endret 20. juli 2010 av Fullstendig Tilfeldig Lenke til kommentar
Gretcheen Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Fullstendig Tilfeldig: + Stor bokstav på hvert ord + Mellomrom i mellom (selv om det kunne vært kult uten også) - Litt langt(?) - Litt kjedelig 6/10 Lenke til kommentar
ÆddaBædda Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 HappyFlower: + Store bokstaver i setningen + Lett å huske - Liker ikke helt blomster.... 9/10 Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 DickieBoy Personlig liker jeg ikke ord/navn som slutter på Boy/Girl, så jeg må trekke for det. Dickie hadde vært mye enklere og hatt en bedre klang over seg. 5/10 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Cognomen +Stor forbokstav -Ligner på kondomen = 4/10 Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Gypsy: + Stor forbokstav + Enkelt og greit 8/10 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Må skuffe deg med at visningsnavnet ditt er krøll å lese! Jeg tenkte faktisk over det før du skrev i denne tråden at jeg måtte stoppe opp og dele ordene i hodet mitt. Det jeg tror du prøver å skrive er Mc. Jared(d), men det kan også leses som Mac ja redd og de store bokstavene i midten er vanskelige å tolke! Må dessverre si at dette ikke er så veldig bra, men du har alltid muligheten til å ignorere en mening eller skifte på visningsnavnet. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Gavekort: + Smud navn + Gavekort er jo epic + Man kan kjøpe interwebz med gavekort. + Skiller seg ut 10/10 1 Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Må skuffe deg med at visningsnavnet ditt er krøll å lese! Jeg tenkte faktisk over det før du skrev i denne tråden at jeg måtte stoppe opp og dele ordene i hodet mitt. Det jeg tror du prøver å skrive er Mc. Jared(d), men det kan også leses som Mac ja redd og de store bokstavene i midten er vanskelige å tolke! Må dessverre si at dette ikke er så veldig bra, men du har alltid muligheten til å ignorere en mening eller skifte på visningsnavnet. Faktisk er jeg helt enig, og har vurdert å skifte så snart jeg kan (hvis jeg ikke kan nå da!). Blir vel Grønås jeg heter da. EDIT: Vurder Refsa Ny EDIT: Nei vet du hva... Uansett hvor dumt eller komplisert nicket mitt er, gidder jeg ikke skifte det. Vurder fortsatt Refsa Endret 1. august 2010 av MacJARedd Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Umm... vanskelig den der.... Mac Ja Redd? .... ummmmmm MacJARedd....... Rotete og noe jeg oppfatter som meningsløst.... 2/10 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 NoNamesLeft +Stor forbokstav. +Du skiller de forskjellige ordene med store bokstaver. Jeg liker det. 8/10 Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Mchansern + Greit navn + Gjennkjennelig - Ser ikke så bra ut 7/10 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Morro og se at alle tre hoppa over meg :!: Naiits: Du har en ny vri på navnet og det er bra, men to i'er etter hverandre ødelegger det hele. Jeg blir sittende og lese naiiiits for å sette det på spissen. 3/10 Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Refsa ditt navn minner meg om rfsu så jeg må lese det omigjenn hver gang .. 6/10 Lenke til kommentar
Munty Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Canaye: Navnet ditt minner meg litt om pirater. Sikkert på grunn av "aye". Og ved en tilfeldighet er jeg veldig glad i piratmetall. Høres også ut som et navn du har tenkt ut selv. Jeg kan ta feil, men det høres bra ut. 7/10 Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Munty, minner meg litt om NUTTY, og jeg liker nøtter 6 / 10 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Dravde Den Feite. Det gir jo litt inntrykk at brukeren er feit, men får ikke noe ut av Dravde. Er Dravde navnet i virkeligheten eller et kallenavn på forumet? Uansett så skiller det seg ut og det henger sammen på en god måte. 8/10 Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Refsa! Refsa, ganske kult. Høres litt "freskt" ut, litt rufsete. Liker det ! 9/10. Btw, Dravde = Navnet mitt baklengs, og jeg er feit, men ikke betydelig feit, så det er mest ironisk. Som en tittel jeg bærer. Fet. Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 (endret) Dravde Den Feite Litt gjennomtenkt (?) ironsik, ganske genialt brukernavn Likte det jeg : ) 9/10 BTW: jeg hadde aldri gjettet at Dravde var navnet ditt baklengs hvis ikke jeg hadde lest forrige post Endret 6. august 2010 av GreenRay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå