AlltidRett Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Roterende Ulv: Syntes det var et artig og spesielt brukernavn. Kommer nok til å huske det! Hva søren er en roterende ulv? 9/10 Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Har du aldtid rett? Du såg rett 10/10!! Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Nissepai: + Enkelt å huske - Kjedelig - Uoriginalt med tanke på at det er andre som heter et eller annet med "pai" her på forumet Navnet ditt går greit å ha som brukernavn med tanke på at det ikke er masse tall som gjør navnet vanskelig å huske. Det har også stor forbokstav, men dette er noe jeg ser på som minstekrav for et brukernavn. Mulig det bare er meg, men jeg mislikte kombinasjonen med nisse og pai. 4/10 o: Nissepai er navnet på bamsen til en kompis :!: Er så mange brukere på dette forumet at hvis jeg hadde het "Lommefisk" så hadde det sikkert vært noen som het "fisk" eller "lomme" allerede. Hvis brukernavnet ditt hadde vært "Lommefisk" hadde du ikke fått mer enn 4/10 fra meg heller... Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jokkulf: + Ganske så morsomt + Lett å huske +/- Minner meg på fetteren min som heter Joakim (og som jeg kaller for Jokke) - Ikke noe som jeg finner 9/10 Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Arekey: + Kult + Stor bokstav + Husker det lett 8/10 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Rabbid: + Stor forbokstav + Passer til avataren + Du har byttet t-en mot en d, og får et litt annerledes brukernavn. - Likte IQ bedre, dessverre. 7/10 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Henrik C: + Stor forbokstav + Kan ikke så lett forveksles - Vitner på lite fantasi og er kjedelig (tenker da på at du har ditt IRL-navn som nick) 5/10 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Arekey +orginalt +ganske spennende +husker navnet lett 7/10 Endret 9. januar 2008 av Sebbe Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Arkey +orginalt +ganske spennende +husker navnet lett 7/10 Det er faktisk Arekey og ikke Arkey, men han burde skifte til Arkey. Det låter så mye bedre. Sebbe: Hvis jeg skal gjette ville jeg tro du het Sebastian og det er positivt at brukernavnet kan hinte til det. Det er ikke vanskelig men ikke spesielt lett å huske heller så det blir nok sånn middels. Litt over. 6/10 Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Underpants: Synes brukernavnet ditt er helt ok, ikke superspennende og superartig, men litt. Ganske lett å kjenne igjen. Hadde faktisk likt det bedre om det var på norsk, men det er kanskje bare meg. 6,5/10 Om det var på norsk hadde du fått 7/7,5 av meg Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 AlltidRett: + Originalt + Stor A og R + Kort og greit - Litt kjedelig 8/10 Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Lurvefranzen: + Originalt + Setter i gang en god del tankevirksomhet + Åpent for tolkninger - Litt uforståelig? 8/10 PS til hvem det måtte være som skal evaluere mitt: jeg prøvde med subscript men det ble stygt. Sjekk profilen for å se hvordan det egentlig skal se ut Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Den over meg: Veldig originalt, jeg må nesten google det for å finne ut hva det er. Vekker interesse, og er ikke det typiske fjortisnicket 10/10 Lenke til kommentar
Groening Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Arinomi: + Stilig + Orginalt + Litt "lyst" navn som passer til avataren 8/10 Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Groening: + Matt Groening + Egentlig ganske morsomt navn å si. + simpsons - ikke veldig originalt - Selve navnet er litt kjedelig når det står skrevet 6/10 Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 NevroMance Stilig men hadde kanskje vært bedre med en bindestrek mellom Nevro og Mance. 7/10 Lenke til kommentar
edge Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Mikkel Slask En blanding av navnet ditt og det faktum at du er en slask. Viser stor selvinnsikt og selvironi. 9/10 Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) edge: Det første som slo meg når jeg gikk brukernavnet "edge" i sømmene var "Navnet burde hatt stor forbokstav." Men i dette tilfellet har jeg ombestemt meg, det ser best ut med liten forbokstav akuratt her. Det skaper en slags symetri, som gjør seg. Ordet edge er fint, og det gir gode assosiasjoner (Edge of sanity, anyone?) Kort sagt et brukernavn jeg kunne funnet på å ta selv. (Ikke veldig orginalt, dog - men det gjør ingenting!) 10/10 Endret 13. januar 2008 av Anathema Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Anathema: Elsker brukernavnet ditt, 10/10. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Stor bokstav. Passer med Avatar. Kewlt. Liker det^^ 8/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå