Verbale Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Berniy + Det er kort og enkelt. + Det virker personlig. + Et ganske fengende. + Du velger å kalle deg for Berniy, og ikke bare Berny/Berni, noe jeg syns er ganske tøft. - Brukernavnet mangler på mange måter "x-faktoren". - Det er egentlig ikke noe i brukernavnet som gjør det til et spesielt bra brukernavn, som for eksempel at det sier noe om deg, eller at det har en spesiell betydning. Jeg gir brukernavnet 7 ut av 10 mulige poeng. ____ Jeg lurer litt på om jeg skal endre brukernavnet mitt til "Il verbale", og ikke bare "Verbale" fordi sistnevnte kanskje ikke sier folk så mye. Eller hva synes man? Endret 2. mai 2010 av Verbale Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Verbale Kort og greit, stor forbokstav, høres smart ut 8/10 Btw, få deg en ramme på avataren din! Det hadde gjort underverker. Lenke til kommentar
Verbale Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Hva slags ramme er det du tenker på, og hvordan er det jeg skal få til å lage den? Er ikke så flink med Photoshop at det gjør noe. Uansett, takk for tipset! VURDER LE PROFESSEUR! Lenke til kommentar
Ikkeibruk123 Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Le Professeur Arsene Wenger, right? Stor forbokstav og passer bra med avatar. Hadde likt bedre om du hadde SAF, men.. 7/10 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Hva slags ramme er det du tenker på, og hvordan er det jeg skal få til å lage den? Er ikke så flink med Photoshop at det gjør noe. Uansett, takk for tipset! VURDER LE PROFESSEUR! Vent 5 min, så skal jeg fikse det for deg. Edit: sender den på PM. Endret 2. mai 2010 av Le Professeur 1 Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 dvardsen: HAdde vært bedre med en stor forbokstav, sier litt om deg selv, grei flyt. 6/10 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Berniy Av en eller annen grunn syns jeg det er litt... rotete på en måte. Ellers helt OK. 5/10 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Therawyn Lett å huske og forbinder det med deg. Syntes også det passer til signaturen din. Minner meg om LoTR. Litt "vanskelig å oppfatte". 8/10 Lenke til kommentar
Itek Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 "Le Professeur" Første titt: en oppegående eldre mann med mye kunnskap - respekt! fransk? italiensk? vri... kan virke litt sleskt og wannabe kunnskapsrik? ellers er det noe som stikker seg litt ut på forumet og man kjenner igjen ved senere poster. 7/10 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Itek Det nicket liker jeg ikke. Alt for kort (er i de fleste tilfeller dumt), fenger dårlig og sier meg ingen ting. Pluss for stor forbokstav. 4/10 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Kontrostol: Et enkelt random-gjenstand navn. Jeg liker disse. 8/10 Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Dermuszdel Fengende, spesielt og umulig å uttale. 9/10 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 AmonAmarth Lett gjennkjennelig.tatt i fra en gruppe. Derfor ikke så personlig. Men liker det alikavel jeg. 8/10 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) Gypsy Stor forbokstav Ett ord Sigøyner Finfin Fleetwood Mac-sang 10/10 Endret 7. mai 2010 av Lemon Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Lemon Enkelt å huske Fin klang Et ord Alt i alt, 8/10. Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Cognomen: Spesiellt navn, ikke min greie, men helt greit. Litt sånn oldtids og GOW aktig. Passer greit med bildet. Hva betyr navnet uansett? 7/10 Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 (åfftåpikk) - Navnet er latinsk og betyr "kallenavn". Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 MacJARedd: + Stor forbokstav - Dobbel d - Store bokstaver midt i 5/10 Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Natrich Spesielt, men ikke for komplisert. Stor forbokstav. Kort og enkelt. 8/10 Lenke til kommentar
Nakmus Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 (endret) Cognomen Stor forbokstav Litt vanskelig å lese, enten co-gnomen eller cog-nomen Lett å huske 6/10 Endret 7. mai 2010 av Nakmus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå