Eirik Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Funker på et vis, men uten store bokstaver og en syk lengde blir det ikke like bra. 3/10 Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 + og - Likte Amon men ikke Amart, men hadde det vært feks "Amon&Amarth" hadde jeg likte det mere Det er et band som heter Amon Amarth, hadde blitt litt merkelig å kalle det "Amon&Amarth". Met&Allica, liksom? Wikipedersen 10/10. 'Nuff said. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 AmonAmarth Er et band jeg ikke har kjennskap til, men det funker som brukernavn. Mulig det hadde blitt bedre dersom det hadde vært mellomrom mellom Amon og Amarth, men det kommer ann på om nicket hadde blitt for langt eller ikke Litt uorginalt mtp at det er et band. 7/10 Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Wikipedersen Jeg er ikke helt sikker på om jeg ville brukt et slikt brukernavn, men det er ihvertfall enkelt å huske, og enkelt å si. 7/10. Lenke til kommentar
Kjottmesen Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Cognomen Her var det mye tull og lite ull! Jeg kan først og fremst ikke se noen grunn til at navnet ditt skal ta fatt med C og ikke K. Man trenger ikke å gjøre det mer innviklet enn det allerede er. Hvor kommer navnet fra egentlig? Det er da vitterlig ikke noe som Hvermansen i dette landet forbinder med noe som helst. Med en gang jeg er ute av denne tråden har jeg nok glemt navnet ditt fordi det bare er rart og for lite oppsiktvekkende. Lykke til videre! 1/10 Lenke til kommentar
Timster Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Kjottmesen Jeg kan fint lite om fugler men brukernavn og bilde passet fint sammen. Navnet er også forholdsvis lett å huske til en senere anledning. Godt norsk hvertfall. 8/10 Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Timster Et navn som blir vanskelig å like når en ikke vet hva det skal bety. Lite fengende, og minner meg om en hamster Mest sannsynlig hadde jeg hatt helt andre meninger om jeg visste hva 'Timster' er. 2/10 Lenke til kommentar
OlafMil Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 AmonAmarth Kult navn! Mangler likevel litt kreativitet 8/10 Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 OlafMil Litt dårlig klang 6/10 Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Absolutt idiotisk og uten mellomrom. 1/10 Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Helt greit, passer litt til avataren. Blir kanskje litt fort glemt. 6/10 Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Ercles. Hvis du forteller meg hvorfor bokstaven C er i alfabetet når vi har K og Q, samt S og Z -- så skal du få en syver. Ercles. En karakter fra En Midsommernatts Drøm, av Shakespeare... hvis navn dukker opp to ganger, og ikke har en egen wikipedia-artikkel på engelsk engang... 5 for orginalitet, 0 for for vokal og gramatisk flyt på både norsk og engelsk; Det mangler liksom en vokal etter c-en. Høres ut som HercUles. uten H-en og U-en, og den U-en hjelper faktisk på! 5/10. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Red Frostraven Jeg får med en gang assosiasjoner til en eller annen dårlig fantasybok hvor forfatteren navngir noen Red Frostraven. Hvor du har en frossen, rød ravn fra vet jeg ikke. Det høres litt tøft ut, helt til jeg faktisk legger alle ordene sammen og ser hva brukernavnet egentlig er. 3/10 Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Navnet er ikke derifra, og har en helt annen historie bak seg. Men, men. Vurder Red Frostraven. Lenke til kommentar
AmonAmarth Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Navnet er ikke derifra, og har en helt annen historie bak seg. Men, men. Vurder Red Frostraven. Nei, vurder meg Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Navnet er ikke derifra, og har en helt annen historie bak seg. Men, men. Vurder Red Frostraven. Nei, vurder meg +Bandet har et par brukbare låter. -Ikke veldig kreativt 2/10 Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Liquid Crystal + ikke for langt, ikke for kort - meget uorginalt. Ca. alle her stirrer på flytende krystaller flere timer om dagen... hvor er kreativiteten? Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 + Personlig. - Hadde sett bedre ut uten mellomrommene tror jeg. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Piniz + Stor forbokstav - For fjortizz lizzm :S 3/10 Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Liquid Crystal + ikke for langt, ikke for kort - meget uorginalt. Ca. alle her stirrer på flytende krystaller flere timer om dagen... hvor er kreativiteten? Joda, men tenker du over det? Hormonella skal fortsatt vurderes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå