Gå til innhold

Få brukernavnet ditt vurdert! V2

Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

AmonAmarth

Er et band jeg ikke har kjennskap til, men det funker som brukernavn. Mulig det hadde blitt bedre dersom det hadde vært mellomrom mellom Amon og Amarth, men det kommer ann på om nicket hadde blitt for langt eller ikke :)

Litt uorginalt mtp at det er et band.

7/10

Lenke til kommentar

Cognomen

Her var det mye tull og lite ull! Jeg kan først og fremst ikke se noen grunn til at navnet ditt skal ta fatt med C og ikke K. Man trenger ikke å gjøre det mer innviklet enn det allerede er. Hvor kommer navnet fra egentlig? Det er da vitterlig ikke noe som Hvermansen i dette landet forbinder med noe som helst. Med en gang jeg er ute av denne tråden har jeg nok glemt navnet ditt fordi det bare er rart og for lite oppsiktvekkende. Lykke til videre!

1/10

Lenke til kommentar

Ercles.

Hvis du forteller meg hvorfor bokstaven C er i alfabetet når vi har K og Q, samt S og Z -- så skal du få en syver.

Ercles.

En karakter fra En Midsommernatts Drøm, av Shakespeare... hvis navn dukker opp to ganger, og ikke har en egen wikipedia-artikkel på engelsk engang...

5 for orginalitet, 0 for for vokal og gramatisk flyt på både norsk og engelsk; Det mangler liksom en vokal etter c-en. Høres ut som HercUles. uten H-en og U-en, og den U-en hjelper faktisk på!

5/10.

Lenke til kommentar

Red Frostraven

Jeg får med en gang assosiasjoner til en eller annen dårlig fantasybok hvor forfatteren navngir noen Red Frostraven.

Hvor du har en frossen, rød ravn fra vet jeg ikke. Det høres litt tøft ut, helt til jeg faktisk legger alle ordene sammen og ser hva brukernavnet egentlig er.

3/10

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...