Gå til innhold

(Halo) Hvilken er din favoritt...brett i Halo 2?

Goliath

Hvilken er din favoritt...  

22 stemmer

1. 1. ...brett i Halo 2?

• Lockout
      13
    • Ascension
      1
    • Midship
      0
    • Ivory Tower
      1
    • Burial Mounds
      0
    • Colossus
      0
    • Zanzibar
      5
    • Coagulation
      2
    • Headlong
      0
    • Waterworks
      0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, du tok å lagde den ja. :p

Min dyrebare stemme går til Valhalla... I hvertfall foreløpig. De fleste modes passer så bra der.

På andreplass kommer vel Last Resort, og The Pit tar vel tredje..

Edit: Egentlig ganske skuffa over Guardian. Trodde det skulle være Lockout remake, bare med noen tvists - det hadde vært helt überkonge. Hva synes dere?

Endret av E-wok
Lenke til kommentar

1: High Ground :w00t: Elsker det brettet! Veldig bra bygd opp å pen layout :) Og uansett om man starter inne i basen eller på stranda så har ingen av lagene noe overtak i begynnelsen. Veldig bra balansert

2: Last Resort :) Digget Zanzibar på Halo 2 å synes Bungie har gjort en veldig bra jobb med å videreutvikle dette brettet. Og som High ground så liker jeg veldig godt layouten på dette brettet også :)

Får en varm og god følelse av å spille på begge disse brettene :love:

Savner forøvrig en videreutvikling av brettene Relic og Lockout fra H2 men kan jo håpe disse kommer i en nedlastbar map pack etterhvert fra XBL :)

EDIT: Hold nesten på å glemme Guardian ja. Veldig bra brett det også med stilig "rain forest" layout og akuratt passe stort for lone wolves men er litt irriterende med alle folka som alltid skal styrte ned i midten for å få hammeren :p

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar
Highground er det verste mapet etter min mening. Det er absolutt ikke balansert, funker kun til Team Objective.

Synes det er et artig map, men det ble jo konstruert med tanke på Flag eller Bomb.

Construct er bra, men noe forvirrende til tider, med tanke på at den er høyere enn den brei/lang og radaren. :p

Snowbound er bra, men satan som jeg hater campere nedi den hula...

Valhalla funker fett også. Guardian er også bra. Jeg synes nesten alle er bra, men ingen som kan erstatte "Lockout". :(

Epitaph er darrig... Narrows er også en kjip bane, til tider. Isolation er heller ikke en bra bane. Synes the Pit er en av de beste.

Sandtrap er jo helt rå. Blir en helt annen spillestil der da, med mer sånn battlefield-følelse. Utrolig enkelt å stå med laseren og BR på et høyt punkt der. Fått mange kills på den måten. :p

Endret av MartinLande
Lenke til kommentar

Liker best Valhall fordi det er et vakkert map med vann og masse grønt.

Så liker jeg også Snowbound fordi det er snø og et passe stort map.

det verste mapet må vel ver Isolation vet ikke hvorfor men liker ikke mapet særlig (kjedelige farger osv..)

Så har jeg begynnt å like Guardian fordi det er masse plasma granater , map som skiler seg ut fra di andre mapsa

Endret av CatoZ
Lenke til kommentar

synas nesten alle mapsa e geniale valhalla e genial med at den har vatn og grønt grass.

den er ganske stor og passe te alle variantar.

snowbound e min favorit. vet ikkje heilt koffer, men snøen e jo ganske vakker og eg vinne alltid i den.

the pit e jo som skapt te ninjanaut. og sandtrap har jo dei svære kjøretøyene og e ganske stor.

highground e ganske fine og perfekt te flag og bombe akurat som zansibar på 2en

savne blood glutch elle ka den nå het, lockout, terminal, relik.

håpe de går an å laste dei ned i seinare tider :dribble::w00t:

Lenke til kommentar

Liker Construct, Guardian, Narrows, High Ground og Last Resort i den rekkefølgen.

Construct er genialt 2v2 siden en alltid må være på vakt, og man kan egentlig ikke campe noen steder på brettet, men man må hele tiden forflytte seg.

Guardian er fint FFA og 2v2 map. Kanskje litt lite BR på brettet i forhold til å spille det i MM.

Narrows er enda et genialt 2v2 eller objective 4v4 map. Sliter kanskje litt med udynamsike spawns.

High Ground - One side objective, say no more. Samme med Last Resort.

Lenke til kommentar

Elsker å spille one flag eller one-sided VIP i High ground, meininga med mappen er jo å defende broa... dessuten kan eg ein glitch i den banen :D

ellers HATER eg epitaph og construct - heilt meininglaust å spele dei...

EDIT: det skal ikkje mykje til for å sjå at guardian er etterfølgeren til Lockout... Med den rundingen i midten og 4 deler rundt den, samt at det er for det meste 2 etasjer og vegar som henger dette sammen... Også er det fordi ingen plasser er det bare ein veg til den bestemte plassen.

Ble litt rotette :whistle: prøv å forstå, hehe

Endret av Noko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...