Goliath Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Hvis jeg oppdaterer firmware på min Linksys WRT54G (firmware versjon 3.03.9), vil jeg fortsatt ha muligheten for å benytte med av DD-WRT dersom jeg ønsker dette i senere tid? Grunnen til at jeg spør er fordi jeg har hørt at senere FW på WRT54G har ødelagt muligheten for DD-WRT og muligheten for å bytte tilbake til gammel FW. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Hvilken versjon av routeren har du? Jeg har ikke hørt noe om dette. Har du versjon WRT54G v1-4 går det bra Endret 11. oktober 2007 av Glenn Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Firmwaren din er fra 2005, så det er helt sikkert en v1-v4 Har ikke hørt noe om problemer med flashing av firmware. Uansett så er det ikke dumt å hoppe rett over på dd-wrt eller Hyperwrt (Thibor) med en gang og få litt ekstra muligheter? Disse firmwarene er jo stabile og gode ellers også. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Ok.. Vil DD-WRT kunne øke hastigheten på den trådløse overføringen innad nettverket? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå