marjusen Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Heisann. Fant ingen passene tråd, men prøver meg her. Jeg har bestilt ADSL og har funnet ut at linja mi 12 ca 900 meter lang. Kabelen skal være 0,6 hele veien. Sentralen har ADSL2+ DSLAM. Er det noen tommelfingerregel på hvor rask linje jeg burde få? Jeg skjønner det kan være mye som spiller inn her, men burde jeg forvente 16-20mbit ettersom linja er såpass kort, det ligger 0,6 kabel hele veien og det er ADSL2+ ? Marius Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Eg meiner du kan få ein indikasjon på dette med hjelp av denne lenkja her: http://metro.telenor.no/kapaksinfo/ Lenke til kommentar
marjusen Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Ja, stemmer. Problemet er bare at kapaks ikke er oppdatert med adsl2+ for det blei akkurat satt inn nytt kort på dslamen. Derfor jeg håpa noen hadde link til en tabell med avstand og hvilken hastighet man kan få Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Du får nok maks hastighet som er mulig. For at du skal få redusert hastighet er det enten linjelengde eller trådkvalitet som utgjør noe forskjell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå