kroxy Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Hei Eg skal scanne noe på Multifunksjons skriveren min, så vil eg ha det tilsendt som en pdf fil på mail etterpå, noen forslag hvordan jeg skal gå fram eller hva jeg burde gjøre først? takker på forhånd til gode tips. Endret 11. oktober 2007 av kroxy Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 hvis du skal sende en pdf fil som mail så må de sendes som et fil-vedlegg. mange nettbutikker bruker denne metoden. Lenke til kommentar
kroxy Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2007 hvis du skal sende en pdf fil som mail så må de sendes som et fil-vedlegg.mange nettbutikker bruker denne metoden. Ja, sier du det? hadde ingen aning om det! Fikset det for ei uke sia selv. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Du ba om hjelp og svaret er greit nok. Så bit ikke hånden som forsøker å hjelpe. Det kan gjøre det værre å få hjelp en annen gang. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 hvordan ønsket du å sende den ? har printeren ( scaner delen) noen for for hurtig knapper som du har ønsket å benytte deg av ? og nå har du altså fikset det ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå