Løve Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Hei Jeg leter etter gode 3dje-persons action/adventure spill til Xbox 360 (evnt. Xbox 1). Jeg har egentlig ingen anelse om hvilke spill som finnes i denne sjangeren til konsoll, men vet at det burde finnes noe bra. ^^ Andre spill av denne typen som har falt i smak hos meg er The Legend of Zelda: The Wind Waker, Tomb Raider, Oblivion, Hitman, Splinter Cell, Thief osv. Det kan gjerne være RPGer også. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Conan viss du liker den typen spel. Ligger demo på marketplace. Endret 11. oktober 2007 av Ed Hunter Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Lost Planet, ganske fiffig spill syns jeg da. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Two Worlds..? ligner litt på oblivion detta her.. overlord..deom på XLM Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Ligger flere på Xbox Live ja. Du bør prøve et par demoer. Liker Lost Planet veldig godt selv Lenke til kommentar
Jonty Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Kameo Det kan du nok finne til 99kr hvis du leter litt. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Mine favoritter og som jeg kan anbefale: Gears of War, Lost Planet, Crackdown, Saints Row og Dead Rising. Lenke til kommentar
Dvil Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Da er nok Two Worlds spillet for deg. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Kameo kan du få bytte av meg, om du vil (Classics cover da..). Ellers likte jeg Ninja Gaiden og Fable: The Lost Chapters veldig godt til Xbox(1)! Ninja Gaiden finnes vel i en litt "nyere" versjon, Sigma, og 2'ern kommer til neste år. Fable 2 kommer også neste år. Gun syns meg også var litt gøy, sånn midt på treet. Verdt å teste ut i alle fall. (finnes både til X360 og Xbox). Lenke til kommentar
Adriano Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Psychonauts, et fantastisk spill fra ende til annen. Lenke til kommentar
Wolfsbane68 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 KotoR 1 and 2 Mass Effects (kommer i november) Lenke til kommentar
Tethrix Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Er ikke Fable en slager i xbox adventure? Har ikke noe peiling egentlig Lenke til kommentar
Løve Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2007 Hvilke spill er det som er likest The Wind Waker egentlig? Det er et konsollspill jeg hadde veldig sansen for siden det var så fritt og samtidig hadde en god story og morsom kamp og kontroll. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) På X360 tror jeg Kameo er det nærmeste du kommer. På den gamle xbox'en har vi Sphinx & the cursed mummy som er rimelig likt Zelda. Ikke samme høye kvalitet, men bra nok til å være verdt å spille. Spillet er for øvrig multiplattform. Endret 13. oktober 2007 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 3 ord: Gears Of War! Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Psychonauts, et fantastisk spill fra ende til annen. Helt enig. Ikke la deg skremme av at det "bare" er et Xbox 1 spill. Dette har humor, historie og spillbarhet som ennå ikke er matchet på 360'en. Hvilke spill er det som er likest The Wind Waker egentlig? Det er et konsollspill jeg hadde veldig sansen for siden det var så fritt og samtidig hadde en god story og morsom kamp og kontroll. Du finner ikke noe spill på 360 som likner spesielt på Zelda-spillene. Vil du ha det, så kjøp Wii og Twighlight Princess (evt. spill det på GameCube). Ellers får du jo kastet Tomb Raider: Legends etter deg på Play.com. Det er artig og underholdende, selv om det ikke er spesielt langt. Lenke til kommentar
kaken Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Jeg har spilt Conan i det siste, noe som jeg synes er et ganske bra spill. Måler seg kanskje ikke med stortittler som Gears of War osv. - men er ett greit spill om du bare ønsker å spille et enkelt plattform/fighting spill. Ble ganske overrasket hvor hypervoldelig og usensurert spillet er til tider, noe som kan være ganske morro. Conan-gameplay er så og si det samme som God of War, fungerer på nesten helt lik måte. Anbefaler å kjøpe Conan likevel, det er som sagt ikke et spill du kommer til å hoppe i taket over, men et spill med god replayvalue og stilig gameplay. Bossfightene er ganske store og varierte, det er mye "sekvenser" som spilles av samtidig som du må trykke de riktige knappene før å at Conan skal gjøre de riktige tingene i sekvensene. Det er ganske tilfredstillende når Conan bokstavelig talt knuser bossene i slutten, spesielt verdt å merke er medusa/havfrue/vampyr/random-kjerringa med staven. Blir ganske komisk til tider, som gjør spillet morsomt og lett å like. Endret 14. oktober 2007 av kaken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå