Gå til innhold

[løst]Mine innlegg er borte

Anbefalte innlegg

Har prøvd å kontakte administratorer på forumet om dette, men får ingen svar så prøver her.

Jeg har mistet alle poster under mine innlegg, det er kun én som vises nå, selv om jeg har

hatt innlegg etter denne.

Igår dukket plutselig alle opp, men idag er det kun den ene som vises.

Kan dette rettes opp?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan virke som om det er en del bugs med den nye "Mine Innlegg". Selv kom jeg hjem idag, trykket som vanlig på mine innlegg for å se om det var noe nytt. Der var det ikke mindre enn 12 sider med KUN sex/samliv/helse kategorier. Dette er tråder jeg aldri har lest, så er jo litt rart. Det er jo også synd at jeg mistet de trdene jeg allerede hadde der :/

Ellers ser det "nye" forumet bra ut ^^

EDIT: Og da funka det igjen :S Hadde ikke mista de jeg allerede var i.

Endret av Mixy
Lenke til kommentar
Kan virke som om det er en del bugs med den nye "Mine Innlegg". Selv kom jeg hjem idag, trykket som vanlig på mine innlegg for å se om det var noe nytt. Der var det ikke mindre enn 12 sider med KUN sex/samliv/helse kategorier. Dette er tråder jeg aldri har lest, så er jo litt rart. Det er jo også synd at jeg mistet de trdene jeg allerede hadde der :/

Akkurat det er relatert til at du åpenbart var gjest når du kom deg inn på mine innlegg, skulle det skje igjen blir du pent og pyntelig videresendt til forsiden.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...