shakur Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Har prøvd å kontakte administratorer på forumet om dette, men får ingen svar så prøver her. Jeg har mistet alle poster under mine innlegg, det er kun én som vises nå, selv om jeg har hatt innlegg etter denne. Igår dukket plutselig alle opp, men idag er det kun den ene som vises. Kan dette rettes opp? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Kan virke som om det er en del bugs med den nye "Mine Innlegg". Selv kom jeg hjem idag, trykket som vanlig på mine innlegg for å se om det var noe nytt. Der var det ikke mindre enn 12 sider med KUN sex/samliv/helse kategorier. Dette er tråder jeg aldri har lest, så er jo litt rart. Det er jo også synd at jeg mistet de trdene jeg allerede hadde der :/ Ellers ser det "nye" forumet bra ut ^^ EDIT: Og da funka det igjen :S Hadde ikke mista de jeg allerede var i. Endret 11. oktober 2007 av Mixy Lenke til kommentar
shakur Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Problemet mitt er at dette har pågått ganske lenge, > 6mnd. kanskje. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Så det har ikke noe med det nye forumet å gjøre i det hele tatt? Kommer det opp nye da? Altså når du postet i denne tråden? Lenke til kommentar
shakur Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Denne kom opp, men f.eks hadde jeg også et par i går som ikke har dukket opp. På et tidspunkt igår, dukket merkelig nok absolutt alle opp, men dette varte ikke lenge. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Kan virke som om det er en del bugs med den nye "Mine Innlegg". Selv kom jeg hjem idag, trykket som vanlig på mine innlegg for å se om det var noe nytt. Der var det ikke mindre enn 12 sider med KUN sex/samliv/helse kategorier. Dette er tråder jeg aldri har lest, så er jo litt rart. Det er jo også synd at jeg mistet de trdene jeg allerede hadde der :/ Akkurat det er relatert til at du åpenbart var gjest når du kom deg inn på mine innlegg, skulle det skje igjen blir du pent og pyntelig videresendt til forsiden. Lenke til kommentar
shakur Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 Ueland: Du vet ikke hva feilen min kan være? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Ueland: Du vet ikke hva feilen min kan være? Kan du legge inn en skjermdump av hvordan det ser ut hos deg? Lenke til kommentar
shakur Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 Her kommer den. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Dersom du poster i nye tråder. Kommer de der en liten stund, eller dukker de aldri opp? Lenke til kommentar
shakur Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 Dersom du poster i nye tråder. Kommer de der en liten stund, eller dukker de aldri opp? Vet ikke helt om jeg forstod deg, men som du sikkert kan se fra skjermdumpen står det tre poster oppført og dette er mine tre siste. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Mine innlegg viser bare tråder du har vært aktiv i siste 2 måneder per i dag (du vil kunne velge periode om en stund), og du har kun vært aktiv i 3 tråder siste 2 mnd. Lenke til kommentar
shakur Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 Ok, det forklarer jo litt. Fint om det blir mulig å se alle trådene en har aktiv i igjen. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (Automatisk svar) Saken er nå ferdigbehandlet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg