Gå til innhold

Noe galt her? Sporing viser feil/ingen info..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

LockNess; er i akkurat samme situasjon som deg.

Jeg får også samme status ved pakkesporing mot Posten. Bestilte og ble sendt på samme tidspunkt.

Er visst bare å smøre seg med tålmodighet - fordelen og gleden får bli at det jeg bestilte iallfall ble 500 kroner billigere enn fra webshop som sender fra Norge.

Lenke til kommentar
LockNess; er i akkurat samme situasjon som deg.

Jeg får også samme status ved pakkesporing mot Posten. Bestilte og ble sendt på samme tidspunkt.

Er visst bare å smøre seg med tålmodighet - fordelen og gleden får bli at det jeg bestilte iallfall ble 500 kroner billigere enn fra webshop som sender fra Norge.

Jepp, ble billigre her også :yes:

Fint å få vite at det ikke har skjedd en feil da, da kunne dette blitt mye værre :roll:

Lenke til kommentar

"Mottatt data om sending" betyr at bare Posten har fått et elektronisk forhåndsvarsel om at det kommer noe med det sporingsnummeret. Det er vanlig at avsenderens datasystem varsler Postens system en-to-tre eller flere dager før pakken faktisk innleveres til Posten. Posten har altså ikke mottatt pakken ennå. Postens framsendingstid begynner naturligvis ikke å løpe før de har fått pakken levert fysisk til seg.

Lenke til kommentar

Anbefaler at dere leser denne tråden..

Der ser dere at SHG virkelig har leveringsproblemer om dagen.

I tillegg til forsendelsesproblemer og problemer med tollen så har også pakkerene streiket bl.a fordi de nektes tariffavtale, og deretter blitt sagt opp. Dette har ført til at vanlig kontoransatte nå må pakke. Dette fører igjen til at pakkene ikke er forsvarlig pakket og har skader når den endelig kommer frem.

Stay away sier jeg.

Lenke til kommentar

Har samme problem her - bare med Itbutikken.no istedenfor. Første slike melding jeg fikk med pakkespor var datert 25. september. Purret de så opp 8. oktober - fikk beskjed om at pakken nok var kommet bort, og de la inn en erstatningsordre for meg. Denne har stått i akkurat samme status fra 8 oktober og fram til nå.

Er ikke optimist lenger akkurat...........

Hjelper jo lite å ha uslålige priser når man ikke får varene !

Endret av willy77
Lenke til kommentar
Har fra før kun positive erfaringer fra handel m shg. Når du har fått sporingsnummeret er pakken sendt, og i posten sine hender. Sist jeg fikk pakke der, ble den levert FØR sporingsinformasjonen var oppdatert fra 9999 osv.

Iflg postens kundeservice er dette feil. Sporingsnummeret kan bli gitt deg dagevis FØR pakken er i posten sine hender....

Pakkenummeret betyr bare at firmaet har meldt inn en forsendelse elektronisk til posten - selve den fysiske pakken erklærer IKKE posten mottat før vi kan se sporingsdata på pakken.

Dette stemmer også forøvrig bra med mine erfaringer med Itbutikken.no - de erkjente selv siste gang nå at pakken aldri var blitt overlevert til posten - tross i at jeg hadde fått sporingsnummeret. Posten var kun forhåndsvarslet elektronisk.

SÅ - sporingsnummer er INGEN garanti for at pakken fysisk har blitt overlevert posten (dessverre).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...