dark_panter Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 I denne tråden er det bare om å gjøre å komme på så mange, morsomme og kreative banneord og settninger som mulig! For å ta noen eksempler: - Analnektar - Okseknull - Potetrunk - Analhems - Mensensprut Din skråpulte fjellsame! Ha det morro Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Rassape er en populer her jeg bor. Lenke til kommentar
jonna_nett Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Her er en side med god og mindre gode banneord, dvs alt fra abba til agurkpikk HER Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Jonna_nett killed the thread Hvem kan stille seg opp mot slik en fantastisk side? Lenke til kommentar
dark_panter Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Jonna_nett killed the thread Hvem kan stille seg opp mot slik en fantastisk side? Det er ingen som kan drepe denne tråden Bare dårlig fantasi ^^, Her er to synonymer for homse: - Ridder av det brune hull - skinkerytter Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Det er ingen som kan drepe denne tråden Bare dårlig fantasi ^^, Her er to synonymer for homse: - Ridder av det brune hull - skinkerytter Fisknuffer er ein personleg favoritt om homofile. Kan leggje til homokanin, ei fornærming eg nyttar i aust og vest, om eg er lens for andre ord ... Lenke til kommentar
dark_panter Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Fisknuffer er ein personleg favoritt om homofile. Kan leggje til homokanin, ei fornærming eg nyttar i aust og vest, om eg er lens for andre ord ... HAHAHAHHAHAHHA *LEEER* FISKNUFFER er det beste jeg har hørt!! Løp rett ned til han som bor under meg og fortlate om det nye synonymet, vi lo godt Vi har jo andre ord for homse klubber også : *Gutteklubben rød ring *Gutteklubben brun tupp Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Tror strengt tatt at vi kan holde banning utenfor forumet. Greit nok at enkelte kraftutrykk kan være artig men det å sitte å finne på insults å kalle andre syns jeg en kan holde for seg selv. Dessuten så bryter denne posten med emnebeskrivelses-reglene vi har her på forumet: Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Endret 11. oktober 2007 av b-real Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg