daubyj Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Helt grei dramathriller som det ikke finnes noen god grunn til å få med seg. Les mer Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 I motsetning til sin arbeidsmakker Jim Carrey er Jeff Daniels en skuespiller som gjør seg like godt i komedier som i dramafilmer. Gjorde ikke Carrey det bra i Eternal Sunshine of the Spotless Mind, Man on the Moon og The Truman Show? Carrey har nå mer enn godt nok bevist at han kan gjøre det godt i drama Lenke til kommentar
athorb Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Enig her. Carrey imponerte meg enormt i Eternal Sunshine, og gjorde en veldig god rolle i Truman Show (MOtM er det for lenge siden jeg så til at jeg kan bedømme). Vil påstå at han er en av de komikerne som best har tatt steget over til drama. Lenke til kommentar
Mrevind Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 likte denne litt, grei for en kjedelig søndag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg