artois Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Kjøpte denne tven på Elkjøp i Bergen. Eg spurde selgaren spesifikt om en tv eg kunne sjå fotball, og spele FIFA på, uten å få "hale" på ballen. Då drog han meg vekk ifrå Hitachi, og andre modellar i 5k til 8k klassen, og bort til Lgen. Den sa han var ein kjempetv der eg ikkje ville få da problemet. Men når eg spelar FIFA, syns eg ballen "skurrar", og når eg fekk installert parabolen får eg skurring på ballen i premier league og. Da skjer ikkje alltid, men ganske ofte i ein kamp, og da e irriterande. E da noke eg kan fikse på via tven, eller har andre same problem med liknande modellar? Eg har lese diverse testa, og tven kjem jo veldig bra ut på mange, so eg syns da e rart om en slik tv ikkje greier å vise ein fotballkamp iengong. Betyr da at en må opp i tvar til 15000+ for å vise fotball? Ingenting eg kan gjere noko med via tven? Lenke til kommentar
dEWLIER Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Kjøpte denne tven på Elkjøp i Bergen. Eg spurde selgaren spesifikt om en tv eg kunne sjå fotball, og spele FIFA på, uten å få "hale" på ballen. Då drog han meg vekk ifrå Hitachi, og andre modellar i 5k til 8k klassen, og bort til Lgen.Den sa han var ein kjempetv der eg ikkje ville få da problemet. Men når eg spelar FIFA, syns eg ballen "skurrar", og når eg fekk installert parabolen får eg skurring på ballen i premier league og. Da skjer ikkje alltid, men ganske ofte i ein kamp, og da e irriterande. E da noke eg kan fikse på via tven, eller har andre same problem med liknande modellar? Eg har lese diverse testa, og tven kjem jo veldig bra ut på mange, so eg syns da e rart om en slik tv ikkje greier å vise ein fotballkamp iengong. Betyr da at en må opp i tvar til 15000+ for å vise fotball? Ingenting eg kan gjere noko med via tven? Hva betalte du for din tv? jeg har også kjøpt min tv på elkjøp i Bergen, prøv å skru av den truth effekten i menyen. Da skal den skurringen på spillet med ballen i allefall fosvinne.. Endret 15. oktober 2007 av dEWLIER Lenke til kommentar
artois Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 betalte vel 15000 for tven, pluss xbox360 med ekstra kontroll og to spel, inkl sånn "altmoglegforsikring" på to år. den kosta vel 1500 og. so eit bra tilbod vil eg sei. ser ut som da virka å slå av TrutM har du fleire innstillingar da e verdt å endre på? Lenke til kommentar
dEWLIER Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 betalte vel 15000 for tven, pluss xbox360 med ekstra kontroll og to spel, inkl sånn "altmoglegforsikring" på to år. den kosta vel 1500 og. so eit bra tilbod vil eg sei.ser ut som da virka å slå av TrutM har du fleire innstillingar da e verdt å endre på? hehe så bra det funket , nei jeg har ikke så mangen andre tips om tven... har egentlig ikke så mye greie på sånt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå