Lemonbarley Skrevet 24. januar 2003 Del Skrevet 24. januar 2003 Har mekket ferdig vannkjøling: Varmeregister fra Toyota Hiace Hjemmelagd plexi vanntank(ca. 1 L) Akvariumspumpe inni tanken(ikke eheim, 1000 L/t) Cpublokk frest ut i kobber 60*60*20 mm (1,5-2,0 mm tynn bunn) Slanger og nippler alt i 1/2" 2 80*80 kabb vifter på toppen av radiator Cpu temp. ligger på 10`C over rom temp. Rom 25`C Cpu 35`C. Vanntemp. 27,5`C Kjøler en overklokket Duron 900 med 2,0 Vcore. Er dette akseptabelt? Lenke til kommentar
PCX Skrevet 24. januar 2003 Del Skrevet 24. januar 2003 Kick ass det da, men jeg annbefaler varmeregister fra volvo 240, eller lada 1500s, kan hende at du får ned tempen ytterligere. Lenke til kommentar
Lemonbarley Skrevet 24. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2003 Toyota registeret passer perfekt i toppen av kabbet. 25*15*6 cm. Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Toyota registeret passer perfekt i toppen av kabbet.25*15*6 cm. Hei! Er "Varmerigister" Radiatoren på bilen?? Jeg har ikke peiling på bil, eller vannkjøling. Men har trua på å lage sjøl... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Cpu temp. ligger på 10`C over rom temp. Rom 25`C Cpu 35`C. Vanntemp. 27,5`C klokka min celeron 1300 @ 1600 mhz og holdt ca 34 grader, luftkjølt...hmm....men celeron er kalde og da Lenke til kommentar
Lemonbarley Skrevet 30. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2003 Toyota registeret passer perfekt i toppen av kabbet.25*15*6 cm. Hei! Er "Varmerigister" Radiatoren på bilen?? Jeg har ikke peiling på bil, eller vannkjøling. Men har trua på å lage sjøl... Varmeregisteret er radiatoren som ligger inni varmeapparatet inni bilen. Radiatoren i fronten på bilen blir i det største laget, vel det er vel noen som er uenig med meg i det. Men det funker jo det og, slipper vel vifter med den løsningen. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Mulig å få se noen bilder? Lenke til kommentar
jonhs Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Er vell ikke noen som har modda inn en RADIATOR i full størrelse i kabbinettet sitt da?? Hadde vært noe for folk med stoooooooore servertower!! Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Toyota registeret passer perfekt i toppen av kabbet.25*15*6 cm. Hei! Er "Varmerigister" Radiatoren på bilen?? Jeg har ikke peiling på bil, eller vannkjøling. Men har trua på å lage sjøl... Varmeregisteret er radiatoren som ligger inni varmeapparatet inni bilen. Radiatoren i fronten på bilen blir i det største laget, vel det er vel noen som er uenig med meg i det. Men det funker jo det og, slipper vel vifter med den løsningen. Ok.. Men faen... Jeg skjønner ikke heilt.. men er det vanskelig å få ut den da???? Noen som har et bilde som vise kossen en son ting ser ut?!!! :oops: Lenke til kommentar
Lemonbarley Skrevet 3. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2003 Mulig å få se noen bilder? Har lagt ut en side her med bilder og data... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå