Bruker-88036 Skrevet 11. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Hei. Jeg tok dette bildet i går kveld med blits og fikk selvfølgelig blitsøyne på hunden. Det har jeg prøvd å fjerne. Er det noen som mener noe? Syns selv det er veldig synlig. Noen som har tips på hvordan man gjør det bedre? Endret 11. oktober 2007 av pybalto Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 11. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2007 Bakgrunnen er ikke sånn kjempegod. I og med at det er en elghund så ville jeg prøvd å få til skogsbakgrunn, tror det hadde gjort seg bedre. Dette ble litt sånn knips-i-farta. Men jeg liker snøen/slapset på nesa, samt uttrykket til hunden godt Skal du bruke bildet til noe ville jeg nok beskjært det litt annerledes. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 11. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2007 Jeg ville kanskje valgt et annet perspektiv - litt lavere enn hva du har nå. Synes det blir mye bedre å se opp på hunden, eller rett fram på den. Man ser jo ned på hunder hele tiden ellers. Er også enig med Juliess angående bakgrunnen. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 11. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2007 Skal du ha kritikk eller hjelp til å fjerne de øynene? Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2007 Klart det er hyggelig med kritikk. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 11. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2007 Denne kritikken blir ikke så hyggelig... Et rett på bilde, fra en høy vinkel, som ikke er så utrolig spennende. Blitsen er veldig hard, og refleksen fra halsbåndet skinner. Syns ikke det er så veldig fint, og passer vel bedre i et album. Sorry to say... Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2007 Enn øynene da? Grei nok kritikk, er jo ett minnebilde. Men de blitsøynene ødelegger jo alle bilder. Så like godt å lære det med en gang. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 11. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2007 Enn øynene da? Grei nok kritikk, er jo ett minnebilde. Men de blitsøynene ødelegger jo alle bilder. Så like godt å lære det med en gang. Vet ikke hvordan man skal ungå det... er allergisk mot krekene jeg så holder meg på god avstand. Lenke til kommentar
Flex Skrevet 11. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2007 Enn øynene da? Grei nok kritikk, er jo ett minnebilde. Men de blitsøynene ødelegger jo alle bilder. Så like godt å lære det med en gang. Det beste er vel å få tak i en ekstern blits og vri blitsen i en annen retning. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 11. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2007 Jeg syns ikke blitsen er kjempeskjemmende på det bildet der, det ville sett mer unaturlig ut dersom den var knallsvart i øynene. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2007 Tror ikke jeg har forklart det godt nok i førstepost. Jeg har fjernet "blitsøyne". Hva syns dere? Sånn så det ut før: Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 11. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2007 Du har gjort øynene grå... prøv heller svart, med møkebrun iris, og svart pupill Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2007 Det er det som er problemet. Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 11. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2007 Det er det som er problemet. Hvordan gjør jeg det? Du velger brush i ps? Lenke til kommentar
Zingzing Skrevet 11. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2007 Haha, var litt søtt at han hadde snø ellerno på nesen Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 12. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2007 Dette er et typisk familiebilde i albumet bilde vil jeg si. Ser ut som det kanskje bare er tatt, uten noe planlegging i forkant. Derfor er det vanskelig å gi noe kritikk mener jeg. Du har ikke tenkt spesielt komposisjon. Bakgrunnen er også litt forstyrrende som nevnt. Men for all del, du får jo frem motivet som er hunden. Så det er et fint nok bilde å printe å henge på veggen hjemme hos seg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå