Joachim_F Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Bethesda vil gi ut en ny miniekspansjon for Oblivion, som vil være gratis den første uken. I tillegg snakker de om Shivering Isles for PS3. Les mer Lenke til kommentar
gtamann Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 dette blir kult før vist instalere oblivon nå Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Hm, nå ble jeg nysgjerrig. Kan man stoppe ut dyr uten denne ekspansjon på X360? Endret 11. oktober 2007 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 gratis første uken... da stoler jeg på at gamer.no oppdaterer dette sånn at jeg vet når jeg får den gratis Lenke til kommentar
ZiggyStardust Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Det står for så vidt i artikkelen når den kommer. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Gjett hvem som skal være klar til å laste ned den borgen på mandag ..! Skal vedde på at download serveren vil koke over både den første og andre dagen av gratisperioden. Veldig bra å gi oss denne anledningen, synes jeg. Vel, nå har jeg i hvert fall fått en grunn til å installere Oblivion igjen, om ikke annet. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Så dette blir gratis til 360`n også? Har ikke spilt now Oblivion siden jeg fikk Eliten min (mistet savegamesene :o ) men da får jeg vel sette igang igjen! Er jo ett kjempespill! Lenke til kommentar
Tangeter Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Skjønner ikke at folk ikke blir lei. Bethesda burde heller legge inn ekstra quests enn enda flere steder man kan stashe utstyret i, de har vi vel egentlig nok av. Men skjønner egentlig med tanke på at de utvikler Fallout 3. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Er egentlig enig i dette, men det er bedre enn ingenting. Skulle ønske de lagde en co-op 2-4 add-on-sak til spillet. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Må jeg starte spillet for å finne den eller kan jeg bare se på marketplace? Er midt inni Halo 3 nå Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Er det sant at denne miniekspansjonen kun er tilgjengelig for amerikanske kontoer? Blir Fighter's Stronghold tilgjengelig i Norge snart? Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Er det sant at denne miniekspansjonen kun er tilgjengelig for amerikanske kontoer? Blir Fighter's Stronghold tilgjengelig i Norge snart? http://elderscrolls.com/downloads/updates_...stronghold.html Fikk installert den uten problemer jeg, ihvertfall, og det står ingen restriksjoner på land eller verdensdel som jeg kan finne. Er bare å laste ned frem til den 21. Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Hva med 360? Finner den ikke Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Den finnes sikkert, men jeg har kun PC og ikke X360. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 hva var alt det pratet om multiplayer? er det mulig på denne her? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 hva var alt det pratet om multiplayer? er det mulig på denne her? multi, betyr nok både for pc og x360 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Hva med 360? Finner den ikke In Game Content: Oblivion (Free)Content: The Fighter's Stronghold Price: Free Availability: Australia, Canada, New Zealand, United Kingdom and United States Dash Text: [ESRB: M (Mature) BLOOD AND GORE,LANGUAGE,SEXUAL THEMES,USE OF ALCOHOL,VIOLENCE] Become the Lord of Battlehorn Castle; a sprawling stronghold nestled deep in the Colovian Highlands. There are no refunds for this item. For more information, see www.xbox.com/live/accounts. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 alle native engelsk talende land fikk det først, merkelig siden den nordiske versjonen skal være identisk med den engelske. tyskerne får den sikkert ikke før om 1 mnd eller noe sånt, hvis det skulle være en liten trøst? Blod er fæle greier.. Lenke til kommentar
ZiggyStardust Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Grrr. Jeg klarte pokker meg å glemme å laste ned. Jaja, jeg får grave frem en tier fra lomma da. *redigerings* Skriveleif Endret 24. oktober 2007 av ZiggyStardust Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg