Gå til innhold

Raskeste butikk?

stonhans

Anbefalte innlegg

Ettersom om jeg bor i Finnmark så har jeg noen ganger merket at når jeg bestiller spill fra f-eks cdon, mpx, komplett..etc, så tar det vanligvis en uke (etter lanseringsdato) før jeg får spillet i postekassa.

Har dere noen abnefalinger på butikker som evt sender spillet ut noen dager før?

Takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har dere ikke elkjøp i finnmark?

Jo, vi har der jeg bor. I Alta. Og det er definitivt en butikk som jeg kommer til å kjøpe fra, dersom jeg ikke finner en verdig nettbutikk, som f-eks Platekompaniet. ;) Elkjøp er ekstremt flink på å selge spill, på releasedato.

Endret av stonhans
Lenke til kommentar
Platekompaniet.

Sendte ut skate mandag og jeg fikk det tirsdag :thumbup:

Release var torsdag.

Det har de faktisk ikke lov til å gjøre. En Pytt og Panne butikk her solgte filmer før releasedatoen,

og de mistet nesten rettighetene til å selge filmer. Er samme regler på spill og.

Men hey, du var jo heldig ;)

Lenke til kommentar

Må si meg enig i at absoluttspill.no er blandt de desidert raskeste. Hvis man bestiller før 11-12 tiden så virker det som de sender samme dag. Har opplevd å fått spill i postkassen dagen etter at jeg har bestilt, men det varierer sikkert litt med hvor gode flyforbindelser det er til byen du bor i.

Lenke til kommentar
De var LANGT i fra raskest med skate.
Kjøpte du til PS3? PS3 sin release date var ganske mye etter 360 sin... hvis du trodde noe annet.

Det har de faktisk ikke lov til å gjøre. En Pytt og Panne butikk her solgte filmer før releasedatoen,

og de mistet nesten rettighetene til å selge filmer. Er samme regler på spill og.

Jo, så lenge kunde ikke har det ør release har de lov.
Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
Hørt mye gode tilbakemeldinger ang Absoluttspill, men åssen får dem levert så fort? Det er vell posten sin oppgave? Eller kjører Absoluttspill å leverer selv :p

Absoluttspill "bryter" reglene. Ved å sende ut spillene 3dager før release.

Og posten bruker vel ca 2-3dager på en brevpakke.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...