P-in-P Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Hei! For ca. en uke siden oppgraderte jeg til 16mbit og kjøpte meg ny PC. Fra Combitel 3mbit til Telenor Turbo. Så etter et par dager med routern fra Combitel kvelden, jeg får ikke koblet opp/forbindelse med modemet, men alle lamper som skal lyse lyser og de fikk kontakt med meg fra sentralen. Så koblet jeg opp en Zyxel 600 (et eller annet) og alt gikk som smurt i noen dager, men så fikk den de samme symptomene. Alt lyste men PC-en fikk ikke kontakt med modemet som det skulle. Jeg mener at jeg satte opp en manuell tilkobling også og at det (stod at den) fikk koblet til, men er ikke sikker på om det var med en annen router enn de førstnevnte. Uansett så fikk jeg ikke internett. Så et par spørsmål; - Kan hovedkortet mitt som modemet er koblet til gjøre at det klusser seg til (står i signatur)? - Kan Combitel sende en eller annen datapakke til routeren så jeg ikke får brukt det slik at de får det i retur? - Kan det ha noe med splitt eller lignende? Håper dere kan svare for jeg har stooort behov for å ha internett hjemme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå