Bendorama Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Hei. Mye mulig dette blir feilposting, men men. Jeg lurte bare på om noen vet om et program(til pc ja) som du kan lett organisere og skrive ned drømmer, altså nesten som en drømme dagbok:) Takk. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 For mye arbeid. Altså tenkte meg et program som var mer dedikert for akkurat den jobben. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 åjajaj seff Eller ikke, les hva jeg er ute etter, og kom med et forslag om noe som jeg spør etter, ikke navna på alle programene du fikk i den heftige Office pakka di. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Dude... klarer du ikke å navngi filene dine eller? Finn deg en tekst-editor, eksempelvis vim, og lagre hver enkelt fil i samme mappe. Type *\drømmer\ drøm-10.02.07.txt drøm-11.02.07.txt drøm-12.02.07.txt drøm-13.02.07.txt S'all good. Edit. Ellers hadde det vel ikke vært så ufattelig vanskelig å spørre google. http://www.google.no/search?q=dream+journa...lient=firefox-a Regner med at du finner forslag til "lagring" på forskjellige vis der. Endret 11. oktober 2007 av Stian89 Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Vell, jeg prøvde google en del først jo, men søkte vist på feil ord. Lenke til kommentar
griped Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Works er et prgram der man kan gjøre mange slike ting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå