Gjest Gjest111 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Hei Jeg er gutt og har fått strekkmerker på rompa. De er ca 3-5cm lange og er litt lilla på en måte .. Er dette farlig? Går det bort? Hvorfor får jeg dem? Mvh Gjest111 Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Passer vel bedre under helse? Jeg har også strekkmerker på en merkelig plass, uten at jeg helt kan fatte hvorfor (Ikke på). Jeg er ikke akkurat norges feiteste for å si det sånn. Kan vel hende du får dem når du vesker veldig raskt, siden det ytterste laget av hud er ganske stramt. De kommer vel heller ikke bort, men blir mindre og mindre synlig ettersom tiden går. Endret 11. oktober 2007 av Neppe Lenke til kommentar
Gjest Gjest111 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Jeg er jo ikke overvektig eller noe sånt, så.. Synest også dette var litt merkelig :S Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Jeg er jo ikke overvektig eller noe sånt, så.. Synest også dette var litt merkelig :S Som jeg sa. Det kan være fordi du har vokst hurtig, og at huden ikke helt klarer å holde følge. Lenke til kommentar
Gjest Gjest111 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Hva med damer da? Hva synes dem om dette? Er det flaut når tiden for senga kommer? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Hva med damer da? Hva synes dem om dette? Er det flaut når tiden for senga kommer? Damer er mer opptatt av sine egne strekkmerker enn dine Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Nei, vi bryr oss ikke noe særlig om det Ja, man legger merke til det, men det er jo ikke uvanlig eller ekkelt! Så slapp helt av. Lenke til kommentar
Gjest Gjest111 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Takk for hjelpen og støtten Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Det er helt(/veldig) vanlig og mange som har det. Kommer av hurtig vekst, enten naturlig eller ved overvekt. Merkene vil synes mindre og mindre etterhvert, men det kan ta veldig lang tid før de blir "usynlige" Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Har også et par på lårene, men etter et par år sluttet jeg bare å tenke på det. Det er faktisk ikke noe problem for jenter heller virker det som i mine øyne hvertfall. Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 De har det de også, til og med på utsatte plasser Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Har en del strekkmerker på ryggen etter jeg skyt 30 cm i været på under 1 år. Det går nok aldri helt bort. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Har strekkmerker jeg også Ser ut som drager som går mot hverandre. :!: Går visst aldri bort har jeg forstått.. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Strekkmerker får man når man vokser/krymper raskere enn hva huden klarer å følge med på. Det er lite man kan gjøre med saken, dog finnes det noen salver og diverse. Men spør du meg, er dette bullshit. Strekkmerker vil gradvis viskes ut med tiden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Strekkmerker får man når man vokser/krymper raskere enn hva huden klarer å følge med på. Det er lite man kan gjøre med saken, dog finnes det noen salver og diverse. Men spør du meg, er dette bullshit. Strekkmerker vil gradvis viskes ut med tiden. Du får det om du legger på deg og. Si 50 KG på et halvår menst du vokser.. Lenke til kommentar
Lord-of-the-End-Times Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Har masse strekkmerker... På rompa, hoftene, og i bryst/armhula. Kommer etter mye tøying i kampsport og mye trening. De går aldri vekk, men blir lysere med tiden. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Jeg og fikk noen strekkmerker rundt skuldrene etter at jeg begynte med vektløfting, dama mi har ikke klaget enda, hun har et og annet hun og uten at jeg heller bryr meg så mye Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Hei Jeg er gutt og har fått strekkmerker på rompa. De er ca 3-5cm lange og er litt lilla på en måte .. Er dette farlig? Går det bort? Hvorfor får jeg dem? Mvh Gjest111 Jeg har og det, og syns det er ganske merkelig siden jeg er ganske tynn, og trente faktisk ganske mye i den perioden så det virker ikke som det har noe å si. Fikk faktisk et strekkmerke på armen i sommer, når jeg jobba med en ganske fysisk jobb, lempe pils hele dagen.. Huden tålte ikke de gigantiske musklene mine tydeligvis :!: Endret 21. oktober 2007 av Thomas_H Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hold dere on topic. Flere er innlegg er slettet. I neste omgang vil det deles ut advarsler hvis dere ikke skjerper dere og slutter å ødelegge andres tråder. Kommentarer på moderering tas på PM og ikke andre steder på forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå