kjeklulf Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Når man går inn på første side av "Mine innlegg" er knappene for å bla til neste og siste side plassert ved siden av hverandre. Går man til side 2 er de plassert over og under hverandre og knappen for forrige side havner der knappen for neste side var. Det bør være mulig å sørge for at knappene holder samme plassering uansett hvilken side man er på. Endret 11. oktober 2007 av kjeklulf Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Slik er det ikke her. Så det er nok avhengig av hvilket skin du bruker, noe som betyr at du bør oppgi hvilket skin du bruker. Selv, bruker jeg Hardware.no-skinnet. :-) Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Bruker også hardware.no-skinnet og det er sånn her. Enten må du ha misforstått det jeg skrev eller så er det noe annet alvorlig galt. Endret 12. oktober 2007 av kjeklulf Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 Noen som kan bekrefte at dette er mottatt og ser om det kan løses enkelt? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Jeg skjønner hva du mener, men har aldri tenkt på det som et problem. Og jeg tror drift har oppgaver opp til halsen akkurat nå, så jeg ville bare ha smørt meg litt med tolmodighet - om jeg var deg. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 Problem og problem, det er ikke all verden men det er litt grunnleggende gui-design at knapper holder seg på samme plass når man navigerer. Regner ikke med at det blir løst umiddelbart men greit å få bekreftet at noen har sett det. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (automatisk svar) Problemet/Saken er bekreftet og flyttes til rett forum for videre oppfølging. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (Automatisk svar) Saken er nå ferdigbehandlet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg