Finnduz Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Heisann Jeg har et problem med et Webcam (Logitech QuickCam Communicate STX). Problemet er at det fungerte før men da jeg skulle ta en gjenoppretting av PC-en til en tidligere dato kom problemet. Jeg slettet alle driverene til webcam'et og prøvde og installere det på nytt. Da jeg hadde installert CD-en (Drivere) og fikk beskjed om å plugge inn Webcam'et til USB porten sier Windows (Det oppstod et problem under installasjonen og programvaren vill ikke fungere som den skal). Jeg kan derfor ikke gå videre i Driver installasjonen fra Logitech fordi PC-en ikke finner Webcam'et. Hva kan jeg gjøre for å fikse dette? Endret 11. oktober 2007 av Finnduz Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Kommer det opp et vindu som skal finne driverene med windows update? isåfall kan du kopiere driverene fra CDen (tror dem ligger i en mappe som heter "drivers" ell no sånt) og legge dem på f.eks skrivebordet. Så velger du at du skal bla deg selv til driverene, og bare velge den mappa som du kopierte til skrivebordet.. Det måtte jeg da jeg skulle innstalere driverene til webcam`en min. Lenke til kommentar
Finnduz Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Ja, gjorde faktisk det samme med Labtec webcam'et mitt (tror det heter det) Men problemet her er at jeg bare har Webcam Drivere ikke CD-en men install fila som du finner på Logitech sine driver sider. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Pass på at du ikke har plugget i Webcamen mens du kjører installasjonen. OM du har koblet det til før, uten å installere driveren, kan det forårsake problemer. Prøv å installere, og sett deretter camen i en annen USB port Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå