Gå til innhold

[AoC]Søker norsk guild!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
takker.. jeg var jo faktisk med i The Dragonfell tribe.. i WoW. jeg kjenner godt Revendir og gjengen hans (husker ikke hva char het..) men jeg vokste opp med den gjengen i allefall.. kule folk..

Revendir, ja...god kar det :) Hva het forresten karakteren din som du hadde i TDT? Hadde vært kjekt å vite hvem du var....om eg har spilt med deg ;).

Lenke til kommentar
Hehe.. hadde jo vert greit om du leste hva guildet vårt skal før _du_ posta, vi har ikke bestemmt hvilken server vi skal på enda.. jeg argumenterer hardt for en pvp server..

Ja, kjempe dødsteit å faktisk bli kjent med folka du spiller med, gå å ta en pils med de og sånn.. drit å bli kjent med nye folk som man har sjanse til å bli venner med.. Jeg tror at utsagnet ditt må være noe av det mest verdiløse og ugjennomtenkte og urelevante foruminlegget som noen sinne er skrevet.

Hvis du i det minste hadde tatt med en form for begrunnelse, så hadde vi andre i allefall hatt noe igjen for inlegget ditt med det er bare et utsagn.. og et relativt teit et også..

har venner fra england jeg har besøkt gjennom wow guild, så det å ikke bli kjent med folk fra andre land er vell ikke et argument. kanskje fordi du ikke kan engelsk el no isåfall

Lenke til kommentar
Ja, kjempe dødsteit å faktisk bli kjent med folka du spiller med, gå å ta en pils med de og sånn.. drit å bli kjent med nye folk som man har sjanse til å bli venner med.. Jeg tror at utsagnet ditt må være noe av det mest verdiløse og ugjennomtenkte og urelevante foruminlegget som noen sinne er skrevet.

Hvis du i det minste hadde tatt med en form for begrunnelse, så hadde vi andre i allefall hatt noe igjen for inlegget ditt med det er bare et utsagn.. og et relativt teit et også..

Å ta en pils med nordmenn behøver man bare gå ut døra for å gjøre. Det er noe annet å "sosialisere" med folk fra utlandet, England, Island, Irland, etc.. Andre kulturer med engelsk som språk. Hvem vet, kanskje en unnskyldning til å dra utenlands også. EVE Fanfest comes to mind...

Lenke til kommentar
Jeg og noen kamerater har også planlagt å spille AoC. Vi har lyst til å spille RPvP, og en guild med likesinnede ville vært strålende!

Vi blir ihvertfall fem stykker. Noen som vil anbefale et guild til oss?

RPvP høres bra ut.

Ønsker mer info... :)

Hvor gamle er dere?

Ønsker dere helnorskt, eu eller transatlantisk guild?

Hvordan vektlegger dere pve kontra pvp?

Liker dere en theme på guildet? F.eks barbarisk, en sivilisasjon, eller leiesoldater etc.? Og hvis ja liker dere å tilpasse dere til themet?

Hvordan stiller dere dere til combat? Liker dere tett taktikk med nøye planlagt strategi, solo, zerge, roame eller ta det som det kommer..?

Likere dere å bruke mye leettalk? Bruker dere mye 3bokstavsforkortelser i /g når ting ikke går deres vei etc.? (må forøvrig si at du virker moden ut av posten din)

Hvor aktive er dere? Hard-core, medium eller casual?

Lenke til kommentar
Huffameg, så mye det blei å svare på! Velger heller å lese litt på linken til o(O)phus, det er lettere..

Siden du kommenter at jeg virker moden, takker jeg, og forteller at jeg snaaart fyller 17!

Doh! Det hadde vært kult å finne et guild til dere da. :\ Hehe. Samt at det hadde blitt mye god "trådspinning" av det :)

Uansett; lykke til! Et tips med på veien er å velge et guild som ihvertfall er europeisk, så slipper man det dilemmaet som vi i trans-atlantiske guild nå står ovenfor med regionale servere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...