daffyd Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Hvorfor er det blitt så populært å disse Telenor for tiden? Jeg har KUN positive opplevelser med Telenor. Både for mobil, fast-telefon, kabel-tv og internett. Greit nok, jeg har hørt historier fra venner som har vært uheldige, men det gjelder kun telefonselgerne som Telenor bruker. Og jeg er hellig overbevist om at alle telefonselgere er noen slu jævler. (Jeg har vært telefonselger en gang for mange år siden selv, så dette vet jeg! :wink: ) Konkurrentene til Telenor leverer ganske enkelt ikke et like bra produkt som telenor om man ser på helheten. Prosentvis så finner man MINST like mange misfornøyde kunder hos Telenor sine konkurrenter. De misfornøyde kundene hos Telenor vises bare så mye bedre i og med at Telenor har over 50% av kundemassen i Norge. I tillegg så er det jo blitt så populært å slenge dritt om Telenor. Et annet problem er at man automatisk ved å bytte til en konkurrent av Telenor også senker kravene litt. Får man et lite problem med kundeservice til Telenor, så er helvete løs. Får man et lite problem hos de andre så tenker man "Jaja, får gi dem en sjanse til" etc. De er jo tross alt noen kroner rimeligere... Så nå er jeg møkk lei av all denne dritt-slenginga om Telenor. Er du misfornøyd, så bytt til en annen leverandør. PUNKTUM! Slutt med denne evindelige sytinga. Vær så snill! Mvh, DaffyD Lenke til kommentar
Capitan Fracassa Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Så nå er jeg møkk lei av all denne dritt-slenginga om Telenor. Er du misfornøyd, så bytt til en annen leverandør. PUNKTUM! Slutt med denne evindelige sytinga. Vær så snill! Ett av poengene med forum er jo nettopp å dele erfaringer. Dessuten er det godt for helsa å få ut av seg noen frustrasjoner. Det er mulig du ikke kjenner til andre dårlige erfaringer enn selgere, men jeg har sluttet å ta kundeservicen deres seriøst etter diverse problemer. F.eks. da jeg første gang installerte modem og modemet kobla ned opttil flere ganger i minuttet. Etter artikkel i Aftenposten gjettet jeg at jeg hadde splittet telefonlije (riktig gjettet), men på telefonen nektet de å høre på meg privatkundeavdelingen ville ikke ha noe med modem å gjøre (dette var på midten av 90-tallet) og berdiftskundeavdelingen ville ikke ha noe med en privatkunde å gjøre. Jeg måtte oppsøke en Telenor-butikk for å få skaffet en montør som kunne fikse det. Eller da jeg først besilte ISDN, og så avbestilte (i god tid), men fikk senere brev om at linjen skulle kobles om fra opprinnelig bestilt dato. Jeg ringte på nytt og fikk stoppet det, men linjen ble allikevel koblet om. Jeg ringte tre dage på rad og ble lovt tilbakekobling, men fikk det først tredje dagen. Mao. Fire telefoner fra meg ble ikke registrert ordentlig. Eller da jeg flyttet og de klarte å koble om telefonen til rett tid, men hadde glemt å sende beskjed til sin egen opplysningsavdeling, slik at alle venner som trengte nytt nummer fikk oppgitt det gamle. Jeg har flere hvis det trengs. Jeg skjønner at andre ikke nødvendigvis har bedre service, men Telenor trenger et spark bak. Lenke til kommentar
cstrike Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 stjelenor ja..har det selv hastigheten hopper fra 600 -> 1000 fikk en fin rekning idag: hastighetsendringar 195kr hastighetsendringar 195kr hastighetsendringar 195kr 3 ganger? det seier seg sjøl og så en ha fast telefon og? bruker ikke fast telefon men må alikevel ha det og så er dei jo dyr da :wink: kvifor får eg ikke lov å skrive .s.t.j.e.l.e.n.o.r? Lenke til kommentar
Micke Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Jeg har i løpet av de siste månedene sagt opp telefon, bytta til NGT, og bytta mobiltelefon. Ikke ei krone mer til Telenor. Fint om flere følger eksempelet, vi trenger å stimulere til økt konkurranse på telemarkedet. Husk at det i siste instans er vi forbrukere som har makta.... All done! Lenke til kommentar
Chief Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Telenor er på vei til grava og det er det er bare de selv som kan beskylles for det. Dårligere og dårligere vilkår, høyere og høyere priser og så skal de ha betalt for ting som er helt utenkelig å ta betalt for! Betaling for leveringsrapporter! Er det mulig! Jeg tror at telenor missliker å ha kunder! Det er vel for mye arbeid for de! De vil ha bare inntekter, ingen utgifter og iallfall ingen kunder! Nå er jo Herman Tormodsen kommet inn i staten (ikke det at staten gjør så god jobb før lille Tormod kom inn dit, men det går nok bare en vei nå!) Tenker jeg kommer meg ut av landet jo før jo bedre! -Chief- henger meg iallfall på anti-telenor bølgen (lei av de syterne) Lenke til kommentar
Chief Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Hvorfor er det blitt så populært å disse Telenor for tiden? Jeg disser telenor forde de ikke forstår selv hvor urimelig det er å drive bedriften på den måten! Prisene er ikke det som teller mest for meg, men om jeg f.eks. skal velge en bredbåndsleverandør så vil jeg jo kunne laste ned så mye jeg måtte ønske, det er jo derfor man kjøper bredbånd, ellers kan man jo til h.... sitte med ISDN. Sikkert mangen her på forumet som har bredbånd og bare surfer med det! Så lenge dette ikke er over halve dagen så er det ikke lønnsomt! Telenor mobil har til nå vært ganske bra i mine øyne, men nå har de begynt å rote med det også, betaling for å motta leveringsrapporter, seriøst hva er nå poenget med det?? Telenor fasttelefoni er jo greit nok, ikke billigest, men fungerer! Så om telenor fikser skikkelig hastighet på bredbåndet sitt (ut også, det er jo nesten like viktig) og gjør det administreringsvennlig og fjerner beløpsgrensen (som er bare en måte for telenor å kunne få flere kunder på nettet enn de egentlig har kapasitet til), og så må de gjøre telenor mobil til det det en gang var, da kan jeg jo vurdere å være kunde igjen! -Chief- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå