jeeeez Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Heisann. Har en laptop med 1 harddisk på 120 GB. Har delt disken i 2 partisjoner der XP er på c: partisjonen. Har en d partisjon på 60 gb som er helt ledig. Tenkte da jeg skulle innstallere Vista på denne. MEN, hvordan kan jeg velge i oppstarten hvilket OS jeg vil starte opp med? Er dette noe som kommer automatisk eller må jeg legge inn noe greier? Skal gjøre dette i dag så setter stor pris på raske svar! Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Heisann. Har en laptop med 1 harddisk på 120 GB. Har delt disken i 2 partisjoner der XP er på c: partisjonen. Har en d partisjon på 60 gb som er helt ledig. Tenkte da jeg skulle innstallere Vista på denne. MEN, hvordan kan jeg velge i oppstarten hvilket OS jeg vil starte opp med? Er dette noe som kommer automatisk eller må jeg legge inn noe greier? Skal gjøre dette i dag så setter stor pris på raske svar! Når du under installasjonen får spm. om å velge partisjon, og velger D:, da vil også bootmenyen komme automatisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå