Skrufgreen Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Jeg lurer på hva access terminal er for noe egentlig? Er ingen oppdager som du skal bruke terminalene til. Er det bare logg eller noe sånt? Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Der står litt info om selve historien i halo....forklaring på noe fra forfedrene eller noe slikt. Men du kan accesse alle terminalene og få en achievment for det. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Som Lordshaft sier, så er de terminalene informasjonsterminaler fra the Forerunners. Jeg tror at de terminalene gjengir en historie fra en Forerunner og historien før den Haloen som drepte the Forerunners ble avfyrt. Leser du alle, oppnår du en achievement ja Hvis du leser en terminal for lenge, kan den iverksette noe security-greier som gjør at du kanskje ikke kommer ut av stedet i live. Det hende meg en gang når jeg fant en terminal i et avlukket sted. Leste for lenge så begynte det å blinke rødt. Plutselig var det ikke noe gulv i den eneste gangen som ledet til dette stedet. Fikk ikke hoppet over Endret 11. oktober 2007 av überGoliath Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 For sikkerhetskyld lixsåm så er det en som viser hvor alle er.. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Gjett hvem som fant alle selv da. Untatt en... Endret 11. oktober 2007 av MartinLande Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Gjett hvem som får advarsel for juging Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Gjett hvem som får advarsel for juging Aha, men jeg har ikke gjort det man må for å få achievementen! Lenke til kommentar
Skrufgreen Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 Ok, takker for svarene Lenke til kommentar
Reached Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Som Lordshaft sier, så er de terminalene informasjonsterminaler fra the Forerunners. Jeg tror at de terminalene gjengir en historie fra en Forerunner og historien før den Haloen som drepte the Forerunners ble avfyrt. Leser du alle, oppnår du en achievement ja Hvis du leser en terminal for lenge, kan den iverksette noe security-greier som gjør at du kanskje ikke kommer ut av stedet i live. Det hende meg en gang når jeg fant en terminal i et avlukket sted. Leste for lenge så begynte det å blinke rødt. Plutselig var det ikke noe gulv i den eneste gangen som ledet til dette stedet. Fikk ikke hoppet over Han gikk for langt, den avgrunnen er der hele tiden han skulle gått til høyre rett før Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Han gikk for langt, den avgrunnen er der hele tiden han skulle gått til høyre rett før Hehe, ja på "Halo" dette. Husker jeg datt ned der fire ganger før jeg endelig klarte å komme meg ut! :!: Var så sabla mørkt. Er forresten et easter-egg akkurat der. Endret 11. oktober 2007 av MartinLande Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå